Cursio Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Siden jeg ikke har internett hjemme på min pc, tok jeg en tur til en kamerat med bredbånd, og fikk aktivert half life 2 som jeg kjøpte på elkjøp i dag. Men da jeg kom hjem, og gledet meg til å spille, kom det opp en feilmelding; "This game is not ready to be played in offline mode" Jeg ble forbannet da jeg så dette, men jeg har jo aktivisert det, jeg spilte det til og med hos kompisen min! Må jeg aktivisere på nytt? Eller er det noe jeg kan gjøre for å komme rundt sperren?
Cursio Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 Ingen som vet? Har lyst å spille det i kveld!
likferd Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Du tok med deg DIN pc til kameraten din, og aktiverte spillet på din maskin? Det hjelper fint lite å aktivere spillet på pcen til kameraten din..
Slaughter Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Du må kryssa av "Remember login" og noko greier i Steam login vinduet las eg. Lurar på om du måtte krysse av for offline spel eller noko i tillegg. Lykke til med å logge inn på Steam nå da...
Cursio Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 Du tok med deg DIN pc til kameraten din, og aktiverte spillet på din maskin?Det hjelper fint lite å aktivere spillet på pcen til kameraten din.. Du må kryssa av "Remember login" og noko greier i Steam login vinduet las eg. Lurar på om du måtte krysse av for offline spel eller noko i tillegg. Lykke til med å logge inn på Steam nå da... Jeg installerte det og aktiverte det på min maskin ja Jeg krysset av for remember login, men ikke for offline spill. Det er vel dette det står på da Jeg har fått pcen min til et sted med ISDN, men jeg får ikke logget inn!
Cursio Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 (endret) Woops, dobbelpost Endret 16. november 2004 av CurSi0
Elendil Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) Lo litt av det bildet. For viss du har internett problem så kommer du deg ikkje inn på steampowered :!: Viss eg forstod den advarselen rett. Endret 16. november 2004 av zefler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå