Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden


Anbefalte innlegg

EG sitter fast i half-life, det skal vist være en bryter i dette huset der eg skal skru av strømen, meg eg finner den ikkje. Er i Ravenholm.

vist eg ikkje husker heilt feil, så er den i andre etasje i det huset du er i. er ikkje så vanskeleg å finne den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De var tydeligvis ein bug på gang da jeg spilte HL2 sist for når jeg hadde svømt gjennom

den tunnellen i går var de bare gitter der i den lange kloakkrenna...

 

Men uansett, har kommet til enda eit stoppested! :w00t:

Her:(vedlagdt bilde)

 

Jeg skal over den broen med luft "båten" men broen er i stykker!

Hvordan?

Lenke til kommentar

Let litt rundt området der, så finner du noen blå tønner! Svøm under vann med de så de flyter opp i en liten "kasse" under brua. Så ser du at den hever seg når du har lagt alle under! Det er forresten et hopp å ikke ei bru når jeg tenker meg om :thumbup:

Lenke til kommentar
Let litt rundt området der, så finner du noen blå tønner! Svøm under vann med de så de flyter opp i en liten "kasse" under brua. Så ser du at den hever seg når du har lagt alle under! Det er forresten et hopp å ikke ei bru når jeg tenker meg om :thumbup:

De har vert ein bru :p

takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Eller så spiller du Garys mod, og bare lager ei bru, eller.. bare skyter ballonger på Luftputebåten :!:

"Ja, eller så bruker du bare noclip å flyr over helt av deg selv! Hahaha!11!111one"

 

 

 

:roll:

Har brukt litt noclip men da bugga hele driten seg :p

 

Hva er gary mod? hvordan virker det?

Lenke til kommentar

Porten forran deg skal ikke opp men den bak deg derimot.

Du må gå på land ved brygga litt lengere fram og gå inn døra, plages noe så inn i helv*** med et helikopter som henger over hodet på deg osv.

Når du har gjort det en gang så er denne delen av levelet enkelt.

 

Hva med å prøve litt før du poster?

Lenke til kommentar
De var tydeligvis ein bug på gang da jeg spilte HL2 sist for når jeg hadde svømt gjennom

den tunnellen i går var de bare gitter der i den lange kloakkrenna...

 

Men uansett, har kommet til enda eit stoppested! :w00t:

Her:(vedlagdt bilde)

 

Jeg skal over den broen med luft "båten" men broen er i stykker!

Hvordan?

Vel hva gjør du hvis broen er ødelagt? Nettopp! Du fikser den ;) Det skulle hjelpe deg litt på vei :thumbup:

Lenke til kommentar
Porten forran deg skal ikke opp men den bak deg derimot.

Du må gå på land ved brygga litt lengere fram og gå inn døra, plages noe så inn i helv*** med et helikopter som henger over hodet på deg osv.

Når du har gjort det en gang så er denne delen av levelet enkelt.

 

Hva med å prøve litt før du poster?

Jeg har prøvd, og jeg har drept alle vaktene inni huset oppfor meg... (til venstre)

men jeg finner ingen bryter eller lignende til og opne porten med! :w00t:

 

BTW: Inlegg 900!!! :w00t::dribble:

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Hvordan får jeg opp consollen i HL2?

1. Åpne valve.rs i notepad og legg til denne linjen: exec userconfig.cfg

2. Lag en ny fil i notepad og kall den userconfig.cfg (legg den i samme mappe som valve.rs og config.cfg).

3. Skriv inn: bind "f1" "toggleconsole" (bytt ut f1 med den tasten du vil ha, ikke "|" også kjent som "~")

4. Gå til game lista di, høyreklikk på hl2 og trykk advanced etteleraent...

Skriv -console i denne ruten!

5. Lagre og kos deg. Du kan også legge til binds og andre ting du vil ha med - f.eks. cl_showfps "1"

Lenke til kommentar

Når du har kommet inn i bygget over så skal du fortsette videre til du kommer ut på den andre sida.

Ca. rett over det stedet du viste bilde fra er det ett tårn med 2 soldater, 3 maskingevær (til å skyte ned helikopteret med) og ett stk. rød knapp i instrumentpanel som åpner tidligere nevnte port.

Lenke til kommentar
Når du har kommet inn i bygget over så skal du fortsette videre til du kommer ut på den andre sida.

Ca. rett over det stedet du viste bilde fra er det ett tårn med 2 soldater, 3 maskingevær (til å skyte ned helikopteret med) og ett stk. rød knapp i instrumentpanel som åpner tidligere nevnte port.

Jeg fant de 2 min etter jeg hadde skrevet Ingen som vet! :p

Men har kommet til eit nytt stoppested! (bilde)

 

Jeg har noe grønt som er rundt i hele grafikken, du ser såvidt noe på gjerdet men

andre plasser er hele objekter grønne! :w00t::cry:

Lenke til kommentar

Ser ut som du har fått artifacts eller noe men det du skal gjøre er å vente til mannen på den andre sida sender over kabelvogna, i mellomtida så får du kose deg med apezombier og hagle.

Når vogna er på di side hopper du opp i vogna og trekker i spaken litt til venstre i bildet.

 

EDIT: Er det 6600 skjermkortet du spiller med?

Kan jo være at det er et varmeproblem som bugger til grafikken.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...