Gå til innhold

AP politiker 27år hadde sex med 14 åring.


Anbefalte innlegg

Ap politiker 27år hadde sex med 14 åring, og utøvde vold mot henne da hun ikke ville ha noe med han å gjøre, men han slapp streng straff fordi retten syntes litt synd på han siden det hadde vært litt mediastyr rundt han....

 

Ser ut til at det er OK for en Ap politiker å ha jevnlig sex med en 14 åring, men hvis en Frp politiker har sex med en 17 åring blir det ramaskrik i alle landets medier....

 

Så bra at det er NOEN som har Partiboka i orden da..... :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, greit nok at personen selv kanskje ikke fikk seg så mye når han var på byen og fant et ungt offer, men god damit altså...14 år?

 

Hva er straffeloven hvis jeg går å slår ned f.eks HalTan midt på en åpen gate og han knekker ei fortann? Hva må jeg betale da? Noen?

For det er jo helt forpult holl i hode..

Lenke til kommentar
Ja. Domstolene er ute etter å ta arbeiderklassen. Dette er en stor konspirasjon.

 

 

 

 

Latterlig.

Sør-Trøndelag tingrett gir også rabatt fordi lokalpolitikeren har fått betale ved at han måtte trekke seg fra offentlige verv.

 

Den 27 år gamle mannen slipper med å sone 20 dager i fengsel av en dom på 90 dager - blant annet fordi VG og andre aviser slo opp saken da han ble avslørt.

 

 

Mannen får mest strafferabatt fordi han tilsto og dermed sparte barnet for en opprivende straffesak der påstand ellers ville ha stått mot påstand.

 

Lattelig...? :hmm:

Lenke til kommentar
Ja. Domstolene er ute etter å ta arbeiderklassen. Dette er en stor konspirasjon.

 

 

 

 

Latterlig.

Det var en kar fra Ap (husker ikke navnet, tror han var justisminister), som på et møte med mange dommere ærklærte til forsamlingen nor slikt som "dere har vi ansatt". Setter pris på om noen husker alle detaljene her.

 

I det hele tatt er utnevnelse av dommere en vanskelig nøtt dersom en tar maktens tredelingsprinsipp fullt ut. Enda alvorligere er det i Norge der legdommeres avgjørelser lett kan settes til sides, og juryen ofte har politikere i seg.

Lenke til kommentar
Og så kan man lure på hvorfor fjortissen var så dum

Lite smart var det nok. Men å snakke om dum blir rett og slett latterlig. Man ser jo det samme når voldtekter diskuteres også. Om jenta har vært med mannen hjem først men nektet sex for så å bli voldtatt så har man ett hylekor på plass med en gang for å slå fast at jenta var dum, og på den måten flytter ansvaret over på jenta. Det er 27-åringen som har forbrutt seg her og utnyttet tilliten han antakeligvis har fått fra jenta og manipulert henne. Sannsynligheten for at dette var helt frivillig fra jentas side er veldig liten.

Lenke til kommentar
Ser ut til at det er OK for en Ap politiker å ha jevnlig sex med en 14 åring, men hvis en Frp politiker har sex med en 17 åring blir det ramaskrik i alle landets medier...

Trådstarter mener at partitilhørlighet hadde noe med dommens utfall å gjøre.

Det har jeg overhode ikke sagt! Les første innlegget nøyere neste gang du kommenterer!

 

Det jeg reagerte på først var den slappe straffen han fikk. Jeg linket til avissiden for at de som vill lese kunne se hva jeg mente med mitt innlegg.

 

Når jeg nevte partitilhørighet var dette sekundært, og linket opp til mediaoppmerksomheten (eller mangel på sådan, sammenlignet med andre lignende saker). Dette utsagnet var ikke linket opp mot domfellelsen.

Lenke til kommentar

Enhver "kjendis", eller en person som er i media bør være fullstendig klar over hvilken uthengning man risikerer dersom man dummer seg ut på noen som helst måte. Å gi straffeavslag i en voldtektssak fordi forgriperen har fått mye mediepress på seg er helt usmakelig.

 

En helt annen sak: Fikk ikke Anne Kath. Hærland også litt medlidenhet/strafferabatt i den fyllekjøringssaken, fordi det hadde blitt så veldig mye mediestyr rundt dette? Herregud, hu fjåsa må da være klar over sånt på forhånd. Er man kjendis skal alle vite alt om deg, og det må du takle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...