Gå til innhold

AP politiker 27år hadde sex med 14 åring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sosialdemokrater slipper unna alt, mens en FrP politiker som ikke har gjort noe straffbart blir hengt ut til spott og spe og må krype hjem til Os med halen mellom beina. 14 år = ulovlig, 16 år = moralsk betenkelig. Men når det er snakk om FrP så veit sosialistpressen hvor trykksverten skal sitte.

Strafferammen skal ikke jeg begi meg utpå , men at det er en kjent sak at det er pressen som bestemmer hvor mye blest det skal bli er sikkert , og jo høyere opp i hirarkiet du er jo mer blåser det .

Men å hevde at det var sosialistpressen som blåste dette så veldig opp blir jo helt feil , det var da vittelig storkapitalens trykksverte som virkelig fikk føtter å gå på her . :hmm:

Men det har alltid vært greit å skylde på en sosialist ,det var vel de som fikk skylden for jappebølgen også :hmm:

Lenke til kommentar
Men å hevde at det var sosialistpressen som blåste dette så veldig opp blir jo helt feil , det var da vittelig storkapitalens trykksverte som virkelig fikk føtter å gå på her .  :hmm:

Antyder du at sosialister ikke vet å sko seg?

Nei det gjør jeg ikke , men høyrekapitalistene er ikke istand til å erkjenne sine feil , dermed må de ha sosialistene å skylde på , som feks i dette tilfellet og med den store jappebølgen som skapte tusenvis av gjeldsofre og forårsaket mange konkurser . :hmm:

Lenke til kommentar

Vil vel påstå at de fleste velger å være i søkelyset, hadde personen vært en ufrivillig offentlig person .. så ja.

 

Men nei, gapestokk burde ikke være formildende hos en person som har valgt å være en offentlig person. Spesielt når straffene i utgangspunktet er små. 90 dager for å pule en 14åring? ser ingen grunn for å redusere den latterlige straffen der.

 

mulig at 14åringer "er så modne" og alt det der .. bla bla bla. Men det er satt en grense, så da får folk respektere det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...