Gå til innhold

Prosjekt Bender (Update 11.mars side 37)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva med å lage et hull bak på hodet, og bare bruke grå strømpebukse for å sjule eller noe?

 

da tenker jeg jo også å ha inn nede.. :)

jeg størrer forresten onde øyne, det blir liksom litt bedre å se på, spesiellt med tanke på hvordan jeg har fått intrykk av at bender tenker..

men jeg er ingen fururama slave, bare så det er sagt, men jeg skal gi en futurama slave link nå.. :grin:

Lenke til kommentar
Kjøle tips:

 

Husk varmen stiger, ha en del vifter som suger kald luft fra bakken (rompa) så har du noen på midten som forsterker strømmen opp, luften vil da komme ut hodet så borr noen hull på toppen bak på hodet til bender...

 

Dette ville nok være den beste kjølemetoden,

 

PS: ja, beina er fortsatt lange...

hmm, ikke dumt, lager ett innsug i rompa hans, og en vifte som blåser luften opp i hodet, og så borrer jeg noen hull i en liten pen formasjon i bakhodet :p

 

Noen andre som syns jeg bør gjre det, eller har et bedre forslag ?

Lenke til kommentar

Mega bra jobb!!

 

Men anng kjøling

Vifter i baken er en super ide, men å borre hull i bakhodet hans liker jeg ikke...

ødelegger hele looken med en gang :nei:

 

Men går det ann å putte to vifter i baken, og perforere den plata bak øynene, og sette en vifte som blåser ut der istedet?

 

Med små hull så burde det ikke bli synlig, spesielt siden alt der er sortlakkert, og evt kan du legge på ett tynt filter/stoff forran "grillen" for å dekke helt.

 

Setter du også en vifte som blåser ut bak øynene burde luftgjennomstrømninga bli helt super.

 

 

Edit:

Sett litt mer på bildene, og er 120mm vifte i baken, og en i "halsen" burde gjøre susen mht luftgjennomstrømning, og bytte ut plata rundt øynene med ett grovt sort luftfilter av noe slag burde absolutt gjøre susen :)

 

Vifta bør stå under cd holderen, slik at den ikke suger luft inn via cd' slotten, men heller drar den opp fra bunn der det trengs

Endret av Pompel
Lenke til kommentar
Vel en liten update

 

har kappet av 20 cm av beina. tok et bilde der bender sitter i en stol :

 

*snip*

 

får får snart besøk, så da rekker jeg ikke mer i dag, i morra blir det opp veldig tidlig å gjøre ferdig bender :D

Rekker nok ikke en Video i morra, men rekker nok å gjøre han ferdig og ta noen bilder :D

Utrolig stilig! :)

Lenke til kommentar
Vel en liten update

 

har kappet av 20 cm av beina. tok et bilde der bender sitter i en stol :

 

http://www.ungdomshuset.net/bender/stol.jpg

 

http://www.ungdomshuset.net/bender/inside.jpg

 

får får snart besøk, så da rekker jeg ikke mer i dag, i morra blir det opp veldig tidlig å gjøre ferdig bender :D

Rekker nok ikke en Video i morra, men rekker nok å gjøre han ferdig og ta noen bilder :D

veldig bra, men beina er fortsatt altfor lange. visst du måler med bildet:

 

Bender.gif

 

så ser du at beina ikke skal være stort lengre en overkroppen.

 

når beina hannes blir så lange som nå ser han ut som en femi homse bender! :D

og ikke den korte gretne klumpen han er.

 

håper du tar deg bryet og fikse dette så blir det knall!! :)

 

edit: dette gjelder arma også. ;)

Endret av phax
Lenke til kommentar
Utroligt Bra arbeid her :)

 

Beklager om du har svart på dette før, men hvor skal du sitte på TG?

skal sitte på Sete 1 og 2 på rad 23 :D, det er omtrendt der partyshop pleier å holde til.

 

 

armer og bein skal kappes og taes nye bilder av, update kommer så snart jeg har fått sovet litt. Driver å tukler litt med bender Voice Device :p.

 

Får se hva det blir til med viftene, har ikke helt klart å bestemmt meg, har ikke lyst å ha vifter som vises iallefall, men blir kanskje litt vanskelig

Lenke til kommentar
Får se hva det blir til med viftene, har ikke helt klart å bestemmt meg, har ikke lyst å ha vifter som vises iallefall, men blir kanskje litt vanskelig

Gjem viftene!

For all del ikke gjør noen "billige triks" når du har ett så tøft utgangspunkt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...