Gå til innhold

Prosjekt Bender (Update 11.mars side 37)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vannvittig pent! :yes:

 

 

Men en ting. Hvis du skal delta i casemod compoen på TG blir det jo litt urettferdig :p Bender blir jo desidert best... :love:

Skal nok delta der ja, vel noen må jo være best, men at det blir bender er jo så absolutt ikke sikkert, Masse bra casemods som finnes, viktigtse er jo å delta :thumbup:

Får bare håpe at casemod compo'n blir bedre i år enn i fjor. For i fjor la jeg merke til at fristen plutselig gikk ut om 15 min, og da var nettet nete slik at jeg heller ikke fikk sendt mail med påmelding, men traff en fyr slik jeg fikk meldt meg på i siste liten. Bør også være forskjellige kategorier i den compo'n syns jeg, slik at flere har sjanse til å vinne.

Lenke til kommentar
Vannvittig pent!  :yes:

 

 

Men en ting. Hvis du skal delta i casemod compoen på TG blir det jo litt urettferdig  :p Bender blir jo desidert best...  :love:

Skal nok delta der ja, vel noen må jo være best, men at det blir bender er jo så absolutt ikke sikkert, Masse bra casemods som finnes, viktigtse er jo å delta :thumbup:

Får bare håpe at casemod compo'n blir bedre i år enn i fjor. For i fjor la jeg merke til at fristen plutselig gikk ut om 15 min, og da var nettet nete slik at jeg heller ikke fikk sendt mail med påmelding, men traff en fyr slik jeg fikk meldt meg på i siste liten. Bør også være forskjellige kategorier i den compo'n syns jeg, slik at flere har sjanse til å vinne.

ja enig. en for "custome" kabinetter og en for vanlige kabinett for å slippe så mange vinnere :p

Blir litt vanskelig å delta med ett stilrent lian li når folk dukker opp men bender og tux pcer :w00t:

Lenke til kommentar
Vannvittig pent!  :yes:

 

 

Men en ting. Hvis du skal delta i casemod compoen på TG blir det jo litt urettferdig  :p Bender blir jo desidert best...  :love:

Skal nok delta der ja, vel noen må jo være best, men at det blir bender er jo så absolutt ikke sikkert, Masse bra casemods som finnes, viktigtse er jo å delta :thumbup:

Får bare håpe at casemod compo'n blir bedre i år enn i fjor. For i fjor la jeg merke til at fristen plutselig gikk ut om 15 min, og da var nettet nete slik at jeg heller ikke fikk sendt mail med påmelding, men traff en fyr slik jeg fikk meldt meg på i siste liten. Bør også være forskjellige kategorier i den compo'n syns jeg, slik at flere har sjanse til å vinne.

ja enig. en for "custome" kabinetter og en for vanlige kabinett for å slippe så mange vinnere :p

Blir litt vanskelig å delta med ett stilrent lian li når folk dukker opp men bender og tux pcer :w00t:

Ja.. Eller en for modda kabinetter (altså som ikke er bygd fra bunn av), og en for de som er bygd helt fra ingenting :)

Lenke til kommentar
Damn, sykt bra! men jeg har villa flytta kontakten for strømledningen fra PSU'en og ned til baksiden av helen, ikke ut rompa.

 

 

EDIT:

 

Ligger hardiskene vertikalt eller horisontalt i døra?

vel, ser ut som at døren ikke vil tåle å feste diskene, plata som ble brukt til døra er

0.07 mm tykk, å feste harddiskene der, vil gjøre at døra deformeres. så jeg får finne på en annen løsning.

 

Når det gjelder strømkabelen, så ser det ut som at dem kommer til å gå ut av hælen. så jeg fester på en skøytekabel slik den får en socket å koble til en ny kabel i hælen.

 

Når det gjelder update så kommer dette på mandagskvelden. Dette er 100 % sikkert

Lenke til kommentar

Den er 0,7 mm, den er valset slik den får riktig bue. Siden døren er så tynn, så fester jeg harddiskene en annen plass. Har nå puseet ferdig Hendene og grunnet de, skal spraylakkere de etterpå når alt er helt tørt. skal så fikse platen til øynene og pusse det. så kommer det vel en update i løpet av kvelden

Lenke til kommentar

Endelig en liten update :D

 

hand.jpg

Where is my beer ?????

 

hode9.jpg

Der er endelig dekslet flyttet lengre inn, det ene øye er litt skjevt, men det er fordi de ikke er helt festet ennå, bare satt pærene der for at de skulle bli med på bildet :)

 

Det var dessverre alt for i dag. mer kommer i morra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...