Gå til innhold

Prosjekt Bender (Update 11.mars side 37)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan hende du husker meg fra TG04 hvis det er du som lagde TUX.. plutselig sent på torsdag stoppa det en litt halvstor type med halvlangt hår som stivna totalt(mye grunnet ekstrem trøtthet) og bare glante..

 

Det kommer jeg nok også til å gjøre hvis Bender blir med på TG05 vet jeg :D

 

Nå skal vi vel også tenke på at sikkert ganske mange folk stoppa og glante på TUX :p

Lenke til kommentar
Nå skal vi vel også tenke på at sikkert ganske mange folk stoppa og glante på TUX :p

jeg stoppet også, stirret litt, gikk saket videre...

 

så gikk jeg tilbake(samme vei) hentet kamera, knipset litt og gikk videre

 

tror det er MANGE som stoppet ja, en tux er ikke vanelig på tg...

 

det er heller ikke Bender :love:

Lenke til kommentar

selv om jeg har senebetennelse i handa, så står jeg på litt iallefall likevel om det er vondt, jeg mååå jo bli ferdig til TG :D

har fått kutta hull til bunnplata, 80 mm vifte er satt inn og cigaren er ferdig :D

når det blir videoupdate vet jeg ikke helt, men det kommer nok kanskje noen bilder i morra

Lenke til kommentar

i dag, den 10.mars blir jeg ferdig,kunne blitt ferdig for 1 time siden, men så streika batteriene til den #¤"%&"#& borremaskina :(

så jeg får satt batteriene på lading til jeg står opp, så er det å borre 4 hull og vips så sette inn noen knapper, så ferdig :w00t:

Lenke til kommentar

UPDATE

 

Vel da kommer den etterlengte updaten. jeg er så og si helt ferdig med bender nå, bortsett fra cigaren som han skal ha i munnen,den står til tørk etter lakkering.

 

Her er noen Bilder.

 

ferdig07.jpg

Dette er på undersiden. De 2 knappene er for "power ON" og "Voice"

 

ferdig06.jpg

På innsiden med blits

 

ferdig05.jpg

På innsiden uten blits

 

ferdig04.jpg

Bender sitt hode

 

ferdig03.jpg

Døra er åpen

 

ferdig02.jpg

Døra er lukket

 

Dette var bildene. så kommer det 2 små videosnutter :D

 

Bender Snakker - Low res

Bender Snakker - High res

Bender spytter ut CD - Low res

Bender Spytter ut CD - High res

High res filmene krever divx codec for å spille av. low res krever at du har en Windows Media Video codec

 

Kommer bilde senere når Cigaren er montert, så kommer det en kjempe video update neste uke, men må finne meg en server som er litt kjappere å lagge den på, siden den jeg bruker nå ikke er så kjapp

Endret av Bizardo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...