brillan Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 There's going to be a special treat near launch or soon after for those who are upset that Counter-Strike Source is the only multiplayer offered out of the box. I'd hate to ruin the surprise but let's just say traditionalists will be happy even if it's just one map at first. Physics Cannon! Dette skal komme fra en pålitlig kilde.
TCi Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 (endret) Leste det nettopp på en annen side. Kanskje Valve har en liten overraskelse til oss Endret 12. november 2004 av TCi
Bear^ Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Valve er flink med overraskelser, så kanskje det kanskje. Håper i alle fall det, for det er jo ikke alle som liker CS.
Glipp Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 hva blir egentlig forskjellen mellom CS å hl2 MP ? samme gfx, samme fysikk.. hva blir annerledes??
Bear^ Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Blir vel alle valgene, da CS er låst på team deathmatch (med taktiske elementer) kan du velge en del annet i HL2 MP (vis det blir likt HL MP) dvs team deathmatch, deathmatch, capture the flag + mye som jeg ikke kommer på
Dipso Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 hva blir egentlig forskjellen mellom CS å hl2 MP ? samme gfx, samme fysikk.. hva blir annerledes?? Våpen, Gameplay? Bevegelser? (Dette er basicly alt som gjør at sof2 eller RTCW skiller seg fra quake3 egentli...)
Glipp Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 lol ok.. trudde det kom til å bli som css chø
Bluebeans Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Valve er flink med overraskelser, så kanskje det kanskje. Håper i alle fall det, for det er jo ikke alle som liker CS. Dessverre går det begge veier
Glipp Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Valve er flink med overraskelser, så kanskje det kanskje. Håper i alle fall det, for det er jo ikke alle som liker CS. Dessverre går det begge veier "Å vi har en ny Overaskelse til dere: Spillet er UTSATT!" lol..
brillan Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Det er ikke "ekte" mp til hl2. Bare denne lille modden som kommer til å bli noe ala rikochet (gidder ikke sjekke hvordan det skrives) bare at de prøver å fremstille fysikken på en annen måte.
TCi Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Doug Lambardi har nevnt noe i et intervju at de jobbet med noen nye gamplay måter osv. Samt at Gabe Newel også har sagt dette: Half-Life 2 multyplayer is something we don't like talking about because we want to keep it as a suprise for the customers, I play it everyday.
Glipp Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Doug Lambardi har nevnt noe i et intervju at de jobbet med noen nye gamplay måter osv. Samt at Gabe Newel også har sagt dette:Half-Life 2 multyplayer is something we don't like talking about because we want to keep it as a suprise for the customers, I play it everyday. FY FAAN ka æ glær mæ uff. 4 lange dager igjen
TCi Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Doug Lambardi har nevnt noe i et intervju at de jobbet med noen nye gamplay måter osv. Samt at Gabe Newel også har sagt dette:Half-Life 2 multyplayer is something we don't like talking about because we want to keep it as a suprise for the customers, I play it everyday. FY FAAN ka æ glær mæ uff. 4 lange dager igjen Men bare for å si det så er det intervjuet med Gabe Newel ganske gammel, fra i fjor faktisk. Kan hende det er CS Source han snakket om da, hvem vet. Hadde vært konge om de faktisk hadde HL2 DM på lur..
Glipp Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Doug Lambardi har nevnt noe i et intervju at de jobbet med noen nye gamplay måter osv. Samt at Gabe Newel også har sagt dette:Half-Life 2 multyplayer is something we don't like talking about because we want to keep it as a suprise for the customers, I play it everyday. FY FAAN ka æ glær mæ uff. 4 lange dager igjen Men bare for å si det så er det intervjuet med Gabe Newel ganske gammel, fra i fjor faktisk. Kan hende det er CS Source han snakket om da, hvem vet. Hadde vært konge om de faktisk hadde HL2 DM på lur.. jepp. hadde vært DIGG.. liker ikke CS så mye egentlig.. kanskje mest fordi det er så mange som er gode, så da når jeg som ikke er så god joiner, rekker jeg ikke å gjøre en dritt før jeg er skutt
brillan Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Doug Lambardi har nevnt noe i et intervju at de jobbet med noen nye gamplay måter osv. Samt at Gabe Newel også har sagt dette:Half-Life 2 multyplayer is something we don't like talking about because we want to keep it as a suprise for the customers, I play it everyday. Det der sa han i 2003 engang. Det var før cs:s ble utgitt, så det er det han snakker om.
JediMindTriks Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 (endret) leste akkurat i et intervju at gabe newell sa at spillet ikke blir lansert før om en månded , grunnen var at noen hadde greid å cracke koden til steam slik at de faktisk spilte hl2 for 3 dager siden glemte å si..... les sig'en min... så forstår du.... Endret 12. november 2004 av JediMindTriks
Glipp Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 (endret) leste akkurat i et intervju at gabe newell sa at spillet ikke blir lansert før om en månded , grunnen var at noen hadde greid å cracke koden til steam slik at de faktisk spilte hl2 for 3 dager siden w00t...! Nå nylig ?? tenker du på at de hadde aktivert eller "hacket" seg in? edit: la ikke merke til at du sa at cracke koden.. da tviler jeg på a de hadde aktivert Endret 12. november 2004 av *Magnus*
JediMindTriks Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 jeg bare fant på det jeg sa . LIES!!! made up by myselfs yes yes. (ingen har vel greid å cracke/hacke/aktivere, krypterte filer fra steam enda, tenker jeg. MEN dette er noe annet interessant http://www.gamespot.com/features/finalhour...aser/index.html half life 2 om 4 timer?!?!?!?! wtf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå