Gå til innhold

Half-Life: Ny MP til HL2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Gullgutt: Liker ikke at du gir feilinformasjon. Det er bekreftet forlengs at det ikke blir vanlig mp til hl2.

Derimot vis du leser denne tråden, finner du ut at de har erstattet det med noe som kalles Physic cannon, altså en liten MP, men ikke den vanlige du beskriver.

Liker ikke at du sier feil navn... :ermm:

Hmm.. CS: S bare andre maps,våpen,typer spill (team deathmatch, deathmatch, capture the flag) osv sikkert!

og

Mann skyter mot andre folk som spiller på samme serveren.. så er det meningen å drepe så mange som mulig, uten å bli drept så ofte!

:roll:

Alt du sier der er feil.

Jeg angriper deg ikke, gUll3guttz

Endret av eXploid
Skrevet
hva blir egentlig forskjellen mellom CS å hl2 MP ? samme gfx, samme fysikk.. hva blir annerledes??

Grafikken på Half-Life 2 er bedre enn CS: Source grunnet Onlinegaming, tror ikke VALVe har hatt tid til å skru ned grafikkmotoren til HL2 online enda hvis MP er fakta. + Du kan forhåpentligvis gå på elementer i spillet uten å bli kasta tilbake som på CS: Source.

Skrevet
Gullgutt: Liker ikke at du gir feilinformasjon. Det er bekreftet forlengs at det ikke blir vanlig mp til hl2.

Derimot vis du leser denne tråden, finner du ut at de har erstattet det med noe som kalles Physic cannon, altså en liten MP, men ikke den vanlige du beskriver.

Liker ikke at du sier feil navn... :ermm:

Hmm.. CS: S bare andre maps,våpen,typer spill (team deathmatch, deathmatch, capture the flag) osv sikkert!

og

Mann skyter mot andre folk som spiller på samme serveren.. så er det meningen å drepe så mange som mulig, uten å bli drept så ofte!

:roll:

Alt du sier der er feil.

Jeg angriper deg ikke, gUll3guttz

Det siste var ment som multiplayer på fps generelt.. Men det er nok off-topic nuh!

Beklager så meget at jeg tok feil 3xp10!D :D

Skrevet
hva blir egentlig forskjellen mellom CS å hl2 MP ? samme gfx, samme fysikk.. hva blir annerledes??

Grafikken på Half-Life 2 er bedre enn CS: Source grunnet Onlinegaming, tror ikke VALVe har hatt tid til å skru ned grafikkmotoren til HL2 online enda hvis MP er fakta. + Du kan forhåpentligvis gå på elementer i spillet uten å bli kasta tilbake som på CS: Source.

grafikk kjøres lokalt, så fet grafikk skader ikke online-gaming. Men ekstraeffekter som elementer i brettene (knusbare bord o.l) gir mer stress på linja

Skrevet

Du kan gå på elementene i cs:s også, men ikke på de offesielle mapene. Dessuten er det fult mulig å gjøre de samme tingene på cs:s som på hl2 med litt moding (løfte kasser, kaste dem osv)

Skrevet
There's going to be a special treat near launch or soon after for those who are upset that Counter-Strike Source is the only multiplayer offered out of the box. I'd hate to ruin the surprise but let's just say traditionalists will be happy even if it's just one map at first. Physics Cannon!

Dette skal komme fra en pålitlig kilde.

hva skal physics cannon bety ? :hmm:

Skrevet
There's going to be a special treat near launch or soon after for those who are upset that Counter-Strike Source is the only multiplayer offered out of the box. I'd hate to ruin the surprise but let's just say traditionalists will be happy even if it's just one map at first. Physics Cannon!

Som jeg har skrevet tidligere i tråden, mest sannsynelig drepe fienden/kameraten din med hjelp av fysikken/fysikkpistolen. :p

Skrevet

Som jeg har skrevet tidligere i tråden, mest sannsynelig drepe fienden/kameraten din med hjelp av fysikken/fysikkpistolen. :p

Hva er en fysikkpistol for noe?

Skrevet

Husker ikke det egentlige navnet i farta, men det er en pistol i hl2 som du kan løfte ikke-organiske gjenstander. Feks bord, stoler, tønner ol.

Skrevet

Som du vet så er alt i Half Life 2 bygd på fysikk. Med en "fysikkpistol" så kan du manipulere alle objekter. Dvs. løfte, flytte ødelegge osv.

Skrevet

Tror en MP del i HL2 blir konge, snike rundt hjørnet, se et sagblad komme mot seg, dukke og springe som fan, men, døden treffer deg i hodet i form av et sagblad.

Den verste måten å dø på i en HL2 deathmatch 1on1 må jo være av å få en stol i panna, headshot med stol :!:

Skrevet
Tror en MP del i HL2 blir konge, snike rundt hjørnet, se et sagblad komme mot seg, dukke og springe som fan, men, døden treffer deg i hodet i form av et sagblad.

Den verste måten å dø på i en HL2 deathmatch 1on1 må jo være av å få en stol i panna, headshot med stol :!:

Husker jeg var terrorist på cs:s. Hadde plantet bomba.

Hørte det var sekunder før den sprengtes å løp at jeg kunne. Var akkurat kommet ut fra rekkevidden til eksplosjonen, så får jeg ei bøtte i bakhodet å dør.

Skrevet

Den verste måten å dø på i en HL2 deathmatch 1on1 må jo være av å få en stol i panna, headshot med stol  :!:

Husker jeg var terrorist på cs:s. Hadde plantet bomba.

Hørte det var sekunder før den sprengtes å løp at jeg kunne. Var akkurat kommet ut fra rekkevidden til eksplosjonen, så får jeg ei bøtte i bakhodet å dør.

ehrm... du tar ikke skade av fysiske objekter i CS:S Og da spessielt ikke bøtter siden de ikke blir holdt rede på av serveren. (AFAIK)

Skrevet

Har ikke spillet CS:S men jeg tviler ikke på ordene til Exploid, så jeg tror han ble drept av en bøtte (eller kanskje et annet objekt).

I alle fall, eXploid: LOL :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...