brillan Skrevet 13. november 2004 Forfatter Skrevet 13. november 2004 Tror en MP del i HL2 blir konge, snike rundt hjørnet, se et sagblad komme mot seg, dukke og springe som fan, men, døden treffer deg i hodet i form av et sagblad. Den verste måten å dø på i en HL2 deathmatch 1on1 må jo være av å få en stol i panna, headshot med stol :!: Husker jeg var terrorist på cs:s. Hadde plantet bomba. Hørte det var sekunder før den sprengtes å løp at jeg kunne. Var akkurat kommet ut fra rekkevidden til eksplosjonen, så får jeg ei bøtte i bakhodet å dør. ehrm... du tar ikke skade av fysiske objekter i CS:S Og da spessielt ikke bøtter siden de ikke blir holdt rede på av serveren. (AFAIK) Jo? Anbefaler deg å teste litt før du kommer med slike utalelser.
henbruas Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Tror en MP del i HL2 blir konge, snike rundt hjørnet, se et sagblad komme mot seg, dukke og springe som fan, men, døden treffer deg i hodet i form av et sagblad. Den verste måten å dø på i en HL2 deathmatch 1on1 må jo være av å få en stol i panna, headshot med stol :!: Husker jeg var terrorist på cs:s. Hadde plantet bomba. Hørte det var sekunder før den sprengtes å løp at jeg kunne. Var akkurat kommet ut fra rekkevidden til eksplosjonen, så får jeg ei bøtte i bakhodet å dør. Cool! Visste ikkje at det går ann. Uannsett; tenk kor flaut det blir på MP når du blir drept av et bord i bakhodet Men det kommer sikkert til å bli kult MP
Dipso Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Tror en MP del i HL2 blir konge, snike rundt hjørnet, se et sagblad komme mot seg, dukke og springe som fan, men, døden treffer deg i hodet i form av et sagblad. Den verste måten å dø på i en HL2 deathmatch 1on1 må jo være av å få en stol i panna, headshot med stol :!: Husker jeg var terrorist på cs:s. Hadde plantet bomba. Hørte det var sekunder før den sprengtes å løp at jeg kunne. Var akkurat kommet ut fra rekkevidden til eksplosjonen, så får jeg ei bøtte i bakhodet å dør. ehrm... du tar ikke skade av fysiske objekter i CS:S Og da spessielt ikke bøtter siden de ikke blir holdt rede på av serveren. (AFAIK) Jo? Anbefaler deg å teste litt før du kommer med slike utalelser. Var derfor jeg adda AFAIK. I stand corrected
Alt-Ctrl Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Blir vel vanlig deathmatch da, ikke noe å rope hurra for.
henbruas Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Blir vel vanlig deathmatch da, ikke noe å rope hurra for. Hvorfor ikkje? Det er alltid gøy å spille multiplayer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå