Gå til innhold

Half-Life: Ny MP til HL2

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror en MP del i HL2 blir konge, snike rundt hjørnet, se et sagblad komme mot seg, dukke og springe som fan, men, døden treffer deg i hodet i form av et sagblad.

Den verste måten å dø på i en HL2 deathmatch 1on1 må jo være av å få en stol i panna, headshot med stol  :!:

Husker jeg var terrorist på cs:s. Hadde plantet bomba.

Hørte det var sekunder før den sprengtes å løp at jeg kunne. Var akkurat kommet ut fra rekkevidden til eksplosjonen, så får jeg ei bøtte i bakhodet å dør.

ehrm... du tar ikke skade av fysiske objekter i CS:S Og da spessielt ikke bøtter siden de ikke blir holdt rede på av serveren. (AFAIK)

Jo? Anbefaler deg å teste litt før du kommer med slike utalelser. :hrm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror en MP del i HL2 blir konge, snike rundt hjørnet, se et sagblad komme mot seg, dukke og springe som fan, men, døden treffer deg i hodet i form av et sagblad.

Den verste måten å dø på i en HL2 deathmatch 1on1 må jo være av å få en stol i panna, headshot med stol  :!:

Hørte det var sekunder før den sprengtes å løp at jeg kunne. Var akkurat kommet ut fra rekkevidden til eksplosjonen, så får jeg ei bøtte i bakhodet å dør.

Cool! Visste ikkje at det går ann. Uannsett; tenk kor flaut det blir på MP når du blir drept av et bord i bakhodet :p

Men det kommer sikkert til å bli kult :dribble:

:love: MP :love:

Skrevet

ehrm... du tar ikke skade av fysiske objekter i CS:S Og da spessielt ikke bøtter siden de ikke blir holdt rede på av serveren. (AFAIK)

Jo? Anbefaler deg å teste litt før du kommer med slike utalelser. :hrm:

Var derfor jeg adda AFAIK. ;) I stand corrected :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...