Gå til innhold

Half-Life: Ny MP til HL2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva går det ut på da? Hva gjør man liksom?

Mann skyter mot andre folk som spiller på samme serveren.. så er det meningen å drepe så mange som mulig, uten å bli drept så ofte! :yes:

Skrevet (endret)

ingen som vet enda.. det er en "surprise"

lol ja. hvis du mente det den veien som gullkorn sa det, så er det rett :p

Endret av *Magnus*
Skrevet

OT: Gullkorn? Føler jeg et snev av sarkasme?

Skrevet

OT: Gullkorn? Føler jeg et snev av sarkasme?

Ehh? :ermm:

Skrevet

Gullgutt: Liker ikke at du gir feilinformasjon. Det er bekreftet forlengs at det ikke blir vanlig mp til hl2.

Derimot vis du leser denne tråden, finner du ut at de har erstattet det med noe som kalles Physic cannon, altså en liten MP, men ikke den vanlige du beskriver.

Skrevet
Gullgutt: Liker ikke at du gir feilinformasjon. Det er bekreftet forlengs at det ikke blir vanlig mp til hl2.

Derimot vis du leser denne tråden, finner du ut at de har erstattet det med noe som kalles Physic cannon, altså en liten MP, men ikke den vanlige du beskriver.

Hm... Ok, hater at folk gir feil informasjon og nå fikk eg feil inntrykk av hva det var :no: Men noen som vet om dette kommer til å slippes gratis over steam til alle eiere av HL 2?

Skrevet

Liker ikke at du sier feil navn... :ermm:

Skrevet
Blir vel alle valgene, da CS er låst på team deathmatch (med taktiske elementer) kan du velge en del annet i HL2 MP (vis det blir likt HL MP) dvs team deathmatch, deathmatch, capture the flag + mye som jeg ikke kommer på :p

Forresten så var det dette jeg las.. skjønner ikke hvorfor du angriper meg for det ExploiT..

Skrevet
har fremdeles et ørlite håp om offeciell coop :whistle:

hadde vært tøft å kunne runde spillet sammen med venner, ja. Co-op er stort sett mangelvare på FPS-spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...