Gå til innhold

Wanna test your pc to see if it run Half Life 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor har han som laget topicen på guru3d forumet fått over recommended med hans system:

Fordi han har en P4 på over 3GHz, 1 gb ram, relativt bra vga-kort...

Tror nå en Intel Pentium 4 2.4ghz prosessor, et ati radeon x800 skjermkort og 512 mb minne vil takle hl2 bedre enn hans pc. Skjermkortet har mer å si enn prosessoren så lenge det ikke er en veldig dårlig prosessor da. Dessuten har han et Geforce FX 5950 Ultra skjermkort som er nvidia og ligger ganske langt bak et x800 skjermkort :dontgetit:

Jeg vil så absolutt tro at det er mer forskjell på 512mb RAM og 1024mb RAM enn det er på 5950 Ultra og et X800 ;)

Skrevet
5950 ultra er så godt som det samme som et 9800XT.

Det tror jeg ikke du skal belage deg på du..

anway : ingen som vet hvorfor noen av oss ikke får opp resultatene? :dontgetit:

Skrevet
5950 ultra er så godt som det samme som et 9800XT.

Det tror jeg ikke du skal belage deg på du..

anway : ingen som vet hvorfor noen av oss ikke får opp resultatene? :dontgetit:

Riktig som Loeve sier ;)

Skrevet

Congratulations! Your computer is sufficient to play Half Life® 2!

:w00t:

Your PC has:

Processor: AMD Athlon Processor 1000MHz

Graphics Card: ATI RADEON 9200

Memory: 384MB

Free Disk Space: 11.89GB

Operating System: Microsoft Windows XP :love:

Skrevet

eyyyy!! Maskina til dama oversteg recomended barrieren :thumbup: Altså eg kan spille når eg er hjemme OG når eg er hos dama :tease: Somebody is going 2 get reeeal pissed around here :w00t: hehehe

Skrevet
Ser ikke ut til å være noe problem å spille det nei.

du fikk like mye som meg, med tanke på at systemet ditt er overlegent så tror jeg ikke at den går høyere opp :)

Skrevet

Den recomanded barieren flytter seg noe djevelsk mye fra person til person. Trodde den skulle holde seg 1 plass, på enkelte bilder er den høyt oppe, andre er den langt nede.

Jeg kan i alle fall spille HL2 på high grafikk, klarer jeg ikke det, skjønner jeg ingen ting da jeg kjører Doom 3 og Far cry på high.

Skrevet

Den baren er veldig missvisende for de som har amd-prosessor, ser ut som om den måler klokkehastigheten blindt uten å ta hensyn til cpu-type.

Men uansett skal jeg nok klare grei oppløsning og detaljer :)

Skrevet
Hvorfor har han som laget topicen på guru3d forumet fått over recommended med hans system:

Fordi han har en P4 på over 3GHz, 1 gb ram, relativt bra vga-kort...

Tror nå en Intel Pentium 4 2.4ghz prosessor, et ati radeon x800 skjermkort og 512 mb minne vil takle hl2 bedre enn hans pc. Skjermkortet har mer å si enn prosessoren så lenge det ikke er en veldig dårlig prosessor da. Dessuten har han et Geforce FX 5950 Ultra skjermkort som er nvidia og ligger ganske langt bak et x800 skjermkort :dontgetit:

Jeg vil så absolutt tro at det er mer forskjell på 512mb RAM og 1024mb RAM enn det er på 5950 Ultra og et X800 ;)

Jeg vil så absolutt tro at i spill så har ikke minne større betydning enn et skjermkort, ihvertfall ikke hvis det står mellom et 5950 ultra og et x800 kort. I Bf vietnam merka jeg nesten ikke forskjell i grafikkytelse da jeg fikk meg 1gb ram istedenfor 512mb, men loadingtida ble mye raskere

Skrevet
Den recomanded barieren flytter seg noe djevelsk mye fra person til person. Trodde den skulle holde seg 1 plass, på enkelte bilder er den høyt oppe, andre er den langt nede.

Det er fordi noen overstiger den såpass at skalaen må økes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...