Gå til innhold

GeForce 6800GT til PCI express?


astensland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte å kjøpe meg et nForce 4 hovedkort med SLI støtte, og lurte i den sammenheng på om GF6800 GT finnes i pci express versjon? Jeg klarer ikke finne den på noen web shopper iallefall. Hvis den ikke finnes, er det noen som vet når den kommer, eller om den kommer i det hele for pci express???

har du funnet noen som har det hovedkortet, da? hvor? pris?

 

sitter med samme planer selv, og venter.. har også leita etter et middel å smøre meg med.. Tolmodighet, heter det, men finner det ikke i butikken.. :blush:

Lenke til kommentar
Tenkte å kjøpe meg et nForce 4 hovedkort med SLI støtte, og lurte i den sammenheng på om GF6800 GT finnes i pci express versjon? Jeg klarer ikke finne den på noen web shopper iallefall. Hvis den ikke finnes, er det noen som vet når den kommer, eller om den kommer i det hele for pci express???

har du funnet noen som har det hovedkortet, da? hvor? pris?

 

sitter med samme planer selv, og venter.. har også leita etter et middel å smøre meg med.. Tolmodighet, heter det, men finner det ikke i butikken.. :blush:

Tror ikke nForce4 har kommet enda det heller. Det har blitt releaset, og jeg mener å ha lest at de skulle bli tilgjengelige i slutten av november... Så vi får bare smøre oss med litt tålmodighet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...