Gå til innhold

PSTwo eller X-BOX?


Ravn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du skal kjøpe noe som koster omtrent det samme så kjøper du selvfølgelig det beste, å velge PS er bare dumt selv om kravene og bruken din ikke trenger noe bedre.

kan du begrunne svaret ditt? å velge det som er best ja, denne posten har gått ut på å diskutere hva som er best og personen her fant ut at ps2 var best til hans behov

Lenke til kommentar

Jeg har bestillt meg PsTwo, mest pga Gta:SA men det er også mange andre brae spill til PS2 :D

Har Xbox fra før men jeg synes det er dårlig med spill til den :ermm:

 

Bestillte fra spiderman.no siden det var den eneste nett butikken jeg fant som hadde PsTwo, bestillte det fredag og det står fortsatt på statusen at det ikke er sendt fra lager :thumbdown:

Noen erfaringer fra spiderman?? Begynner å bli ganske lei av å vente :nei:

Lenke til kommentar

X-box er det beste alternativet etter min menning.

Supre spill:

 

Halo

Halo 2

Fable

Kotor

BurnOut 3

Full Spectrum Warrior

Tony Hawk Under Ground 2

Fifa 2005 (noen liker det)

Flere finner du her

 

Supre spill som kommer:

GTA:SA

Star Wars Knights Old Republic II: Sith Lord

CSI

Tom Clancy's Ghost Recon 2

Call of Duty: Finest Hour

Need for Speed Underground 2

Flere finner du her

 

Og som sagt Hardisken til x-box gir muligheter til bla spille av din egen musikk mens du spiller i enkelte spill

 

Go X-Box :w00t:

Lenke til kommentar
Hvis du skal kjøpe noe som koster omtrent det samme så kjøper du selvfølgelig det beste, å velge PS er bare dumt selv om kravene og bruken din ikke trenger noe bedre.

kan du begrunne svaret ditt? å velge det som er best ja, denne posten har gått ut på å diskutere hva som er best og personen her fant ut at ps2 var best til hans behov

Hvis du vil velge mellom god og dårlig grafikk f.eks og det koster det samme så sier det seg jo selv. PS2 er ikke dårlig, men dårligere

Lenke til kommentar

Selve hardware til ps 2 er dårligere en xbox, men fordelene med xbox stopper der for min del.

 

Spill utvalge til PS er fantastisk, når jeg ser den spill listen som ble nevnt til xbox er jeg ikke i tvil om at PS er the way to go vist du skal ha en consol for å spille! Skal sies at di fleste spill jeg hører mye snakk om til xbox er fps, og for min del er det ingenting jeg hater mer en å spille fps med controlers, derfor man har pc!

 

Jeg vil anbefale trådstarter å kjøpe seg den nye PS'n. Genialt design, geniale spill, perfekt kontrol og lite støy! :thumbup:

Jeg gleder meg som en unge til PSP :love:

Lenke til kommentar

Jeg tenkte å kjøpe den nye PStwo. Jeg har PS2, xbox og GameCube fra før.

 

Plutselig ble jeg litt usikker: Hva slags kongespill er det i vente på ps2?

Gidder ikke kjøpe en konsoll som blir avdanket om ikke så lenge siden jeg har den gamle. Skal hvertfall kjøpe Eye-Toy Play 2 og Killzone. Er det noen fler? GTA:SA har jeg.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte å kjøpe den nye PStwo. Jeg har PS2, xbox og GameCube fra før.

 

Plutselig ble jeg litt usikker: Hva slags kongespill er det i vente på ps2?

Gidder ikke kjøpe en konsoll som blir avdanket om ikke så lenge siden jeg har den gamle. Skal hvertfall kjøpe Eye-Toy Play 2 og Killzone. Er det noen fler? GTA:SA har jeg.

ratchet and clank, jak and daxter og socom us navy seals

Lenke til kommentar
Jeg tenkte å kjøpe den nye PStwo. Jeg har PS2, xbox og GameCube fra før.

 

Plutselig ble jeg litt usikker: Hva slags kongespill er det i vente på ps2?

Gidder ikke kjøpe en konsoll som blir avdanket om ikke så lenge siden jeg har den gamle. Skal hvertfall kjøpe Eye-Toy Play 2 og Killzone. Er det noen fler? GTA:SA har jeg.

Metal Gear Solid 3: Snake Eater Kommer og et nytt Mortal Kombat spill, som jeg har fått vite er ganske bra og venter på selv :D. Eller så er det jo Splinter Cell 3: Chaos Theory, men det kommer til blant annet pc og da.

 

Når jeg skulle kjøpe meg en konsoll for ca 1-2 måneder siden, så valgte jeg PS2. Fordi jeg liker spillene som kommer til den. Xbox liker jeg ikke fordi jeg syns at den er som en pc, og de spillene som kommer på den kommer også til pc'n, og jeg syns at de er bedre å spille på pc uansett.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt PSTWO i en og en halv uke nå sammens med GTA:SA, og konsollen er bare helt nydelig. Jeg har også som du en PC til å ta seg av FPS spillene, og da var ikke Xbox et alternativ for meg engang...

 

Til slutt så vil jeg bare nevne at du sikkert kan stable 4-5 playstation sammen på samme størelse som en Xbox

Lenke til kommentar
Jeg tenkte å kjøpe den nye PStwo. Jeg har PS2, xbox og GameCube fra før.

 

Plutselig ble jeg litt usikker: Hva slags kongespill er det i vente på ps2?

Gidder ikke kjøpe en konsoll som blir avdanket om ikke så lenge siden jeg har den gamle. Skal hvertfall kjøpe Eye-Toy Play 2 og Killzone. Er det noen fler? GTA:SA har jeg.

Husk at også Gran Turismo 4 om ikke så lenge er i hyllene...

Endret av DjNeo
Lenke til kommentar
Hvis du vil velge mellom god og dårlig grafikk f.eks og det koster det samme så sier det seg jo selv. PS2 er ikke dårlig, men dårligere

At PS2/PSTwo koster like mye som Xbox, er bare tull. Den billigste PS2-en jeg har sett, koster 1300kr (+300kr for ethernet-adapter hvis man vil spille online), PSTwo ligger rundt 1500kr. I tillegg må man ha et minnekort til et par hundrelapper.

 

Xbox kan man bruke rett ut av boksen for 1300kr.

 

Så, man kan altså få en teknisk overlegen konsoll + et spill for samme prisen som en fungerende PS2/PSTwo.

Lenke til kommentar
X-box er det beste alternativet etter min menning.

Supre spill:

 

Halo

Halo 2

Fable

Kotor

BurnOut 3

Full Spectrum Warrior

Tony Hawk Under Ground 2

Fifa 2005 (noen liker det)

Flere finner du her

 

Supre spill som kommer:

GTA:SA

Star Wars Knights Old Republic II: Sith Lord

CSI

Tom Clancy's Ghost Recon 2

Call of Duty: Finest Hour

Need for Speed Underground 2

Flere finner du her

 

Og som sagt Hardisken til x-box gir muligheter til bla spille av din egen musikk mens du spiller i enkelte spill

 

Go X-Box :w00t:

Samtlige spill jeg har fremhevet kan du også få til PS2....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...