Gå til innhold

billig x800 pro, første man til mølla..


Vizla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøp for GUDS skyld ikke noe fra psdata spesielt ikke demovare.

saken er denne: på ALT elektronikk o.l. har minst 2 år reklamasjonsrett, dvs er det feil som ikke er påført av deg skal du ha reprasjon\nytt kort.

jeg kjøpte skjermkort som demovare hos psdata, de nekta meg nytt kort forde det hadde gått over 3mnd som de selv mener er garantien på produktene.

 

etter ca 30 eposter, mange telefoner og brev til forbruker rådet fikk jeg nytt, men her er en av de siste epostene jeg fikk fra psdata sin support.

 

"..

 

Synes det er på tide å avslutte denne saken nå.

Vi som selger har gitt 3 mnd service garanti på demobrukte varer. Dvs. at dersom det meldes om feil på produktet som går ut over normal bruk skal kjøper få tilbake kostnadene direkte knyttet til kjøpet..."

 

"..dette er dette er ståstedet vårt."

 

 

dette er andre liknende saken jeg har hatt med psdata.

 

 

ET KJØP PÅ PSDATA KAN BLI DYRERE ENN DU TROR!

 

 

magnus

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Er ikke det å ta litt hardt i? Jeg har bestilt en del fra psdata (men ikke demovare) og har ikke hatt noe trøbbel!

 

Må faktisk få lov til å skryte litt her: de må ha den raskeste leveringstida av alle netshopene!

Lenke til kommentar

Det er ikke 3mnd garanti på PsData.no. Jeg snakke med dem om det fordi eg kjøpte ein projektor. Det er minst 3 mnd garanti. Fordi de ikke vet hvor lang garanti det er igjen på hvert produkt skriver de 3mnd på siden deres.

 

Edit: Det va ikkje billig pris har sett X800 VIVO kort for 3300kr på psdata demo sidene

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar

Å kjøpe demovarer er jo eget valg mener jeg... Jeg har kjøpt mye pc deler (nok til vel 4-5 pcer)fra psdata og har ALDRI hatt noen problemer, leveringstiden er bare best ! (som nevnt tidligere)... Derimot så kjøpte jeg en mp3 spiller fra komplett, demovare osv... Den har allerede jeg hatt mye problemer med.. lyden forsvinner ofte på venstre øret (og det er ikke headsetet), og mange andre generelle problemer... Men det var eget valg å kjøpe demovare, så jeg skal ikke si at det er komplett sin feil, eget valg!

 

Men dette var offtopic, sry (måtte bare få det ut) :blush:

 

 

mvh

 

LeeCoo

Endret av LeeCoo
Lenke til kommentar
Å kjøpe demovarer er jo eget valg mener jeg... Jeg har kjøpt mye pc deler (nok til vel 4-5 pcer)fra psdata og har ALDRI hatt noen problemer, leveringstiden er bare best ! (som nevnt tidligere)... Derimot så kjøpte jeg en mp3 spiller fra komplett, demovare osv... Den har allerede jeg hatt mye problemer med.. lyden forsvinner ofte på venstre øret (og det er ikke headsetet), og mange andre generelle problemer... Men det var eget valg å kjøpe demovare, så jeg skal ikke si at det er komplett sin feil, eget valg!

 

Men dette var offtopic, sry (måtte bare få det ut) :blush:

 

 

mvh

 

LeeCoo

om du leser litt på forumet, så skjønner man at man gambler om man kjøper ting folk sender i retur. ganske mange idioter som sender tilbake ting de har behandlet ganske uforsiktig..

men demoprodukter som netshopene har testet skal være ganske safe. tror det er et spesielt tilfelle det du har vært borti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...