Gå til innhold

Liker du monstera i Far Cry?


Anbefalte innlegg

Nå må folk slutte å bitche her, eller... jeg har jo egentlig noe å bitche over selv..

 

Mutantene er jo fundamentet i historien. Uten mutantene, ingen historie. Kunne jo selvsagt ha sagt at Dr Krieger lagra en atombombe på øya, men hva med alle de fete øyeblikkene ape-mutantene ga spillet da? Feks når du åpner burene og de stormer vaktede. Treehouse-banen? Jeg synes det ga spillet ett ekstra piff jeg...

 

Men jeg synes som sagt de jævla rocket-launcher krypene kunne ha blitt bytta ut med noe mindre latterlig og mer realistiske monstre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Far Cry er for meg ett av de uten tvil bedre FPS spilla som har komt... monstrene ødela totalt for meg... Var sinnsykt bra gameplay fram til det.

Beste "Drepe andre personer"-spill på lenge :) ... men så kom apejaevlene :p kunne de ikke funnet på en bedre måte å gjøre spillet vanskeligere på? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Far Cry er for meg ett av de uten tvil bedre FPS spilla som har komt... monstrene ødela totalt for meg... Var sinnsykt bra gameplay fram til det.

Beste "Drepe andre personer"-spill på lenge :) ... men så kom apejaevlene :p kunne de ikke funnet på en bedre måte å gjøre spillet vanskeligere på?  :dontgetit:

skulle de fjernet monstreme måtte de jo ha forandret hele historien og farcry hadde blitt et hvilket som helst annet spill

 

nei.....så lenge monsterne er det hele historien handler om så synes jeg virkelig de hørte hjemme i spillet :yes:

 

er det første spillet jeg har omtrent hoppet ut av stolen, mens jeg har spilt

 

er jo lenge siden jeg gikk meg gjennom hele spillet, og nå som 1.3 patchen kom tenkte jeg at jeg måtte teste litt igjen

 

på det første brettet man er inne med monsterne (tror jeg det var) så lurte jeg monsterne til en heis, tok heisen opp og tenkte at når jeg tar heisen ned så skviser jeg de, men nei da, de gikk igjennom heisen, tror du jeg skvatt eller

 

prøvde så en gang til men da drepte jeg monsterne før jeg tok heisen ned igjen, men jeg skvatt like mye når de kom gjennom heisen jeg enda de var døde, helt sinnsykt

 

:love: monsterne :love:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Først ble jeg skuffet da monsterene komm.....Men det ble jo 10 ganger mere nervepirrende da, så jeg synes de passet fint inn (er jo det far cry handlere om da, en gal professor som "skaper" gale monstre og du må stoppe han :w00t: )

 

Var jo litt gøy da når 3 monster aper kommer hoppende mot deg og du skyter som en gal med hagla :D (litt høy puls da ja) og på siste skuddet detter den siste apen, og du kan puste lettet ut :thumbup:/ Eller når du fyller et nytt magasin kommer det siste monsteret og river deg i to..........................

 

Rundet far cry på medium første gangen (retter etter releasen)

 

For ca en uke siden begynte jeg på "Realistic" uten auto balance og seff ikke quick save... DET ER VANSKELIG DET! :w00t: Er på level 13 nå..

 

 

Dere som sier at soldatene er dumme og spillet er lett.......prøv realistic uten auto balance....

 

PS: Er det mange som har runda spillet på realistic?

Lenke til kommentar

Realistic er ufattelig kjipt.

Det ville vært urdigg om man tålte to til tre skudd, men, saken er jo den at fiendene tåler opp til tre skudd i hodet.

Det er ikke akkurat realistisk, spør du meg. :|

 

Men, jeg var litt skeptisk til monstrene til å begynne med, men jeg må innrømme, det blir ufattelig digg når rollene er byttet fra å være en latterlig ex-seal i hawaiitrøye til noen som blir jaktet på.

 

Men, det var jo egentlig ikke slik. Etter man har spilt Treehouse nok ganger er det jo faktisk spennende å gå på "apejakt."

 

Det er slikt som gjør deg til mann, vettu.

Lenke til kommentar
Første delen, fram til man er ferdig på båten, er etter min mening den beste av FarCry. Når det etter hvert beveger seg inn i wannabe-doom/HalfLife så blir det for dumt.

Helt enig i det som sies her.

 

Virker som om Crytek ble redd for å satse alt på et kort (narko-kartell), og valgte å helgardere med det utbrukte mutant-konseptet som vel bare Valve har greid å gjøre ordentlig.

 

Som spill er den desidert den mest postive overaskelsen de siste årene

Lenke til kommentar

jeg syntes spillet var helt fantastisk frem til litt uti spillet. da monstrene slapp ut den første gangen var det greit nok, det var ikke så mange og som beskrevet tidligere var den treeteopp greia veldig spennende.

 

men etterhvert når monstrene og menneskemutantene slapp ut tok moroa slutt.

det sies her at det var sånn historien skulle utvikle seg men at det skulle skje på natten og i trange korridorer var vel ikke nødvendig, da er det vel opllagt at spilleren skal "skremmes" slik som i doom, og det var ikke det jeg forventet med bilder av soldater,strender og jungel på coveret.

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...