Gå til innhold

Liker du monstera i Far Cry?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg liker spillet best, der hvor man bare fighter mennesker og ikke monstre. har nesten runda spillet, men gidder ikke mer pga disse kjempe monstrene du møter på slutten. har kommet til den 2 av disse du treffer, og syntes de bare er unødvending. ødelegger dessverre mye.

 

men spillet er fortsatt bedre enn doom 3 -> syntes jeg

Lenke til kommentar

Det faller ned til smak og behag...

 

For min del så syntes jeg monstrene ble en nedtur, men jeg fortsatte å spille spillet allikevel.... ;)

 

Grunnen til at jeg ble skuffet er fordi jeg håpet på at Far Cry IKKE skulle bli som Doom 3, jeg håpet på en avstikker fra de fleste av dagens Doom/HL (2) kopier.

 

Jeg vet at det finnes en haug med spill som ikke har monstre av div slag.... men jeg håpet på at Far Cry skulle bli blant dem.... :(

 

 

Til syvende og siste så er Far Cry MYE bedere en Doom 3, så lenge man ikke ser på den rå grafikken i Doom.

 

HL2 kommer til å slå Doom 3 grafikk messig ( innholds messig også antar jeg), eller?

 

 

:w00t:

Lenke til kommentar

Det verste, det aller aller verste med monstrene:

Du har en superkulüberninja kjempefin rifle med scope.

Du sikter i hodet på noe stort og skummelt på to bein.

Du skyter.

Du treffer.

 

Hmm. Kanskje vi bomma.

 

Du skyter

Du treffer.

 

Det var da som #%&

 

(og etter to magasiner, alle puttet inn i det venstre øyet, så velter monsteret.)

 

Var det noen som sa suspension of disbelief?

Lenke til kommentar

f**** etter å skrevet et langt innlegg trykka jeg feil på musen og alt ble borte :cry:

 

da blir det den korte vesjonen i steden

 

ville ikke hatt spillet noe anderledes What So Ever, når man kommer i mål så får man jo virkelig en god føelse og bare liksom YES :w00t:

 

andre spill = når man endelig kommer mål så er det bare jaja det var det spillet, uten å tenke mer på det. Mens å komme i mål i farcry etter ukesvis med strev det er jo bare en utrolig digg føelse, og man sitter med mange minner, man glemmer liksom ikke farcry med det første

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Dumme, dumme monstre.

 

Fps spill skal gi deg muligheten til å skyte mennesker. Det morsomme er når det er du som er farlig, ikke de teite zombiene, mutantene, whatnot. Jeg ble også skikkelig grinete når jeg møtte monstrene. Ødela masse. (Men spillet er jo temmelig festlig likevel, da)

Så du synes at moroa ligger i å få drepe andre mennesker da?

 

syyyyking :p

Lenke til kommentar
cryvision? wtf er cryvision?
CRYVISION GOGGLES

These amazing night-vision/bio-vision goggles enable the player to see their environments in extreme low-light situations. Additionally, living entities are designated with a lighter shade to help distinguish them against the darker background.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...