Gå til innhold

Liker du monstera i Far Cry?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For min del gadd eg ikkje spele meir når eg kom til monstera, da blei morroa vekke.

Men starten var FIN! Likte jungelen!

Kva med dere.

 

Lan far cry er heller ikkje så bra som eg trudde. Blei litt skuffa.

Jævlig enig med deg der, trodde bare var jeg som hadde denne oppfattning av farcry.

 

Dørste del er utrolig bra men når du kommer til disse monstrene er det bar dumt. (gikk crytek tomt for ideer her eller.

Lenke til kommentar

Ja, og du dør av 2 hits av de jævla beistene :cry:

 

I HL er monstrene morsomme, ikke spør meg hvorfor :hmm:

 

Edit: Skulle kommet en mod der man fikk "menneske" skins på monstrene :p Ser for meg en mann komme hoppene mot meg! :!: Mye kulere :whistle:

 

ARGH, Skrivefeil!

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Liker jeg monstrene? Både ja og nei egentlig. For det første er det jo de som gjør historien. Hvorfor skulle det ellers være plassert massevis av marinesoldater på en øygruppe i stillehavet? Dessuten gir det en god stemning. Dere har vel alle spillt banen Treehouse? Makan til stemning finner du sjeldent. Der har man en slags observasjonshage hvor de dritkule apemuntantene lever forholdsvis fritt bak høye gjerder. Men noe har gått galt og nå har de rømt. Soldatene kjemper mot mutantene og plutselig er du midt opp i det. Og når du plutselig skal inn i det lille forskningshuset? Mørkt og jævlig, med døde professorer og alt..

 

Men de kunne spart seg for de Rocket-launcher jævelene, det blir bare latterlig. Hadde utviklerne droppet de, og hatt en mer original historie, vil jeg gitt spillet en sekser....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...