Co[]V[]bster Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Her er forresten linken for å laste ned spillklienten: http://www.guildwars.com/preview/wpe-clientdownload.html Som til din informasjon også ligger i Posten jeg startet tråden med Endret 27. oktober 2004 av Co[]V[]bster
toman Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Vet noen om en norsk guildwar side. Vet noen om en clan(guild) i guildwar??fint om det va
Ravn Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Fikk nettopp vite at de som sitter på en cd-key får spille en ekstra helg! Namely den 6.-7. november! Baa-Zing!
Co[]V[]bster Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har forresten spillt i hele dag (Var tydeligvis en "Pre-World Preview Guide" ) Iallefall, spillet virker drit kult! Fikk en deilig w00t følelse av spillet hehe..
Bear^ Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Fikk nettopp vite at de som sitter på en cd-key får spille en ekstra helg! Namely den 6.-7. november! Baa-Zing! Etter som jeg har lest får de som har forhånds bestilt spillet være med på de resterende beta testene som kommer.
TRS Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 stemmer, de som har en key fra pc gaming world får være med på 1 valgfri event en helg (skal være events hver helg frem til release såvidt jeg vet) mens de som forhåndsbestiller får være med på alle + de får 1 spesial item eller noe.
OlaTK Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Damn det var i helga det var ja , gidder ikke regge opp nå iaffal. Får vente til neste helg de har det. Skal vel være en gang til før det slippes.
stranden Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Ja, det var ganske artig. Hadde litt problemer i begynnelsen, men slik er det vel. Fant ut at den klassen jeg valgte var visst en nokså overpowered classe, selv om jeg bare tok noe random Ranger/Elementalist
JR Ewing Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 yey, ble nettop level 18. Ranger/monk. (y)
h00v3r Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Jeg er ikke så flink, så jeg er lvl 16 Ranger/warrior. Jeg har veldig problemer når jeg skal ta mange om gangen. Jeg dør når jeg møter 2 eller 3 sånne Fire imp eller noe. Og når jeg møter 2 sånne orke aktige greier. Endret 31. oktober 2004 av The_dark_lord
~Alex~ Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 hvor forhånds bestiller man? har bare fått prøvd 3 timer men det er nok... mitt mest brukte ord for tiden: GIMME!!
Ravn Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 GW var helt ok, grafikken var sinnsykt bra til å være en beta (hell, den var bra til å være et ferdig produkt). Men det minnet utrolig mye om Dungeon Siege... noen andre som syntes det, eller er jeg rar?
Bear^ Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Har spillet en del av de co-op missions som er i spillet, sinsykt bra, håper de legger til tale på det ferdige produkte på NPCene, slik som Ubisoft gjør med Everquest 2. Grafikken er kjempe (vannet f.eks og terenget) og funker absolut til det spillet. Oppdragene er virkelig tilpasset co-op, hvor det ikke bare er å springe rett frem å mose det du ser, det trenges taktikk (noe jeg fikk erfare i går) for å overleve hele oppdraget. Guild Wars havner øverst på min hylle over spilletitler jeg skal kjøpe til neste år.
ÖzzY Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Er Elementalist/Monk, er i lvl 20 og har alt av lvl 20 tilbehør, mangler bare et skikkelig godt fire våpen. Noen som har noe eller?
Blib Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Nice. Når er det du får muligheten til å skaffe deg nye skills? Kommer det andre senere du kan kjøpe av?
ÖzzY Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Nice. Når er det du får muligheten til å skaffe deg nye skills? Kommer det andre senere du kan kjøpe av? Dersom du går ut Sør for byen Lions Arch i "Explorable Area" og går oppover på kartet til du kommer til en by så står det en fyr der som lærer bort veldig gode skills, der lærte jeg bla. Meteor og Fireball. Skills kan du også lære i byen hos en fyr(husker ikke navnet på han)
Djengo^^ Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 litt offtopic hva skjer med et MMORPG spill som går konkurs ? blir serveren lag ned å spillet ubrukelig ?
TRS Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 hvis du har en key fra PCGW så kan du bruke den til å være med på 1 valgfri event (1 weekend/helg), hvis du har forhåndsbestilt og har fått pakken så får du være med på samtlige events frem til release, fra og med 9nov. skal det være en event hver helg frem til release. Dette er iallefall slik jeg har fotstått det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå