Deadringer Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 noen som veit hvor jeg kan få lasta ned en cs:s video? hvor linken virker!!!
Deadringer Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Skrevet 25. oktober 2004 må få tak i en cs:s video! må ha noe som kan tilfredstille lysten til å spille hl2 å cs:s!!!
mESA Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Har du penger og liker ikke og vente, da kan du kjøpe Counter-Strike Zero. Da kan du spille source http://www.planethalflife.com/ finner du sikkert filmer. Endret 25. oktober 2004 av MeSa
co2 Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Har du penger og liker ikke og vente, da kan du kjøpe Counter-Strike Zero.Da kan du spille source http://www.planethalflife.com/ finner du sikkert filmer. Det var bare under Beta perioden, IKKE kjøp CZ!
mESA Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Hmm, da beklager jeg så mye. :/ Jeg trudde det gikk ann, det gikk før, har ikke oppdatert meg :s Han kan da kjøpe en skjermkort, aka 9800xt 9600xt. Da får han med kupong Endret 25. oktober 2004 av MeSa
mESA Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Mange gamle skjermkort som ikke er blitt kjøpt enda, med kupong inni. Men jeg trur ikke noen er villig og gjøre dette for og spille cs:s en måned før det kommer(noen som det sikkert gjør etter det er gold) Endret 25. oktober 2004 av MeSa
GoldlaXiE Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Mange gamle skjermkort som ikke er blitt kjøpt enda, med kupong inni. Men jeg trur ikke noen er villig og gjøre dette for og spille cs:s en måned før det kommer(noen som det sikkert gjør etter det er gold) CS:S er da kommet ut for noen uker siden.. kan kjøpes gjennom steam for 330,- cirka.. og da får du også half life 2 den 16.November..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå