Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, var på et venne-lan for noen år tilbake, et av mine første lan faktisk.. Var oppe i ca. 2 døgn, før jeg gikk for å legge meg. Slang frem en madrass i stuen, tømte lommene mine for lommebok/mobil osv, selvfølgelig hadde jeg ikke slått av vekkeklokken på mobilen.

Jeg sov i ca. 4 timer før jeg våknet av den forferdelige lyden, før jeg rakk å tenke så kastet jeg meg etter den fordømte mobilen av ren refleks -(Det jeg ikke tenkte på var at jeg ikke sov hjemme, dvs. veggen var på venstre side, istedenfor høyre som det er hjemme.)

Så da jeg kastet meg for å slå av mobilen, rakk jeg ikke å tenke før jeg traff veggen med et høyt smell, og spratt tilbake der jeg lå (Svimet faktisk av). Ble vekt noen minutter senere av vennene mine som hadde fått med seg dette, følte meg ikke noe særlig lur der og da, men det jeg tenkte mest på var vel egentlig nesa og hodet mitt.. Fikk en skikkelig smell ja :blush:

Lenke til kommentar

Da jeg var på Xplore 2004 (i slutten av Oktober i år) skulle jeg være med på en musikk compo...

Jeg lastet opp sangen min til til xplore Jukebox'en og votet den opp selv, med noen kompiser...

Etter hvert syntes tydeligvis folk at låta mi var ganske smashy, for den ble votet opp hele tiden! (altså, ikke bare av meg :p )

Jeg merket at det var ganske få som var påmeldt til compoen (meg og en til), så jeg fikk med noen jeg kjenner, og fikk de til å bli med i compoen.

De ville aldri komme til å slå meg, trodde jeg, siden de bare lastet opp dårlige sanger til "musikk-compo boksen".

MEN(!) når compoen startet ble alle låtene spilt opp, og til min store forbauselse var jeg diskvalifisert!

Jeg gikk bort til crew og spurte hvorfor; og da sa de at det ikke var lov til å bruke publiserte sanger!

Jeg gikk tilbake til PC'n min og gikk inn på rules-siden deres, hvor det so NADA om at sangene ikke kunne brukes om de var publisert!

Jeg gikk tilbake og klaget, og sa at det ikke sto noe i reglementet, men neeeeida!

Det hjalp ikke!

Jeg ble diskvalifisert pga en IDIOTISK feil, gjort av XPLORE CREW! Hvor surt er det?!

Dessuten, jeg hadde vunnet, for han som vant,vant med en sang som måtte vært laget på 5 sekunder! :realmad:

Lenke til kommentar
På Xenox XL02 elns, så skulle En jeg kjenner kastet en banan til meg, et laangt kast... han hadde seff most denn så da jeg tok imot så glapp jeg denn, å landa i kabinette til en kis som hadde det helt åpen:S

ha ha ha Banana bomb! kødder ikke med det nei :)

 

 

jeg går aldri på LAN nesten, er man ikke for gammal til det når man er 21? har egentlig litt løst :):love:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
På Xenox XL02 elns, så skulle En jeg kjenner kastet en banan til meg, et laangt kast... han hadde seff most denn så da jeg tok imot så glapp jeg denn, å landa i kabinette til en kis som hadde det helt åpen:S

ha ha ha Banana bomb! kødder ikke med det nei :)

 

 

jeg går aldri på LAN nesten, er man ikke for gammal til det når man er 21? har egentlig litt løst :):love:

Det som er viktig er vel å komme sammen med jevnaldrende. Tviler på at verken jeg eller du ville trives veldig på et LAN med kun fjortisser. Synes faktisk LAN bare blir morsommere og morsommere med årene jeg, men det er vel fordi jeg kun har/er på LAN med gode kamerater nå. Blir liksom en mye koseligere atmosfære :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...