Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

På OsloLAN 03 så presterte jeg å få PSU til å gå føyken... Dyttet litt på en rød bryter bak på mitt Chieftec Dragon Big Tower, og det begynte å ryke som bare det..

 

Nokså flaut når alle de nærmeste rekkene kommer spurtene bort for å se hva som har skjedd! :p

 

Men jeg overlevde merkelig nok.. :D

Det var fordi du endret spenningen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, stakkars deg - synd akkurat det samme skjedde for meg også.

bare ikke på OsloLAN, hjemme i min egen stue.

Skulle bare løfte boksen min ned fra bordet og på gulvet mens den surret og gikk, og da fikk jeg tatt tak akkurat der den lille hemmelighetsfulle rød bryteren sitter.

Det begynte ikke å ryke, det sa bare "POFF" i det jeg fikk dratt over bryteren.

Så kunne jeg bare kaste den strømforsyninga. Synd - dyrt og interessant.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

jeg var vitne til at en kis formatterte maskinen sin fordi det var en "eldre" person der (over 40) som hadde tatt på seg microsoft skjorte for anledningen... Han hadde seff ingen ting med MS å gjøre.. Vi lo godt av han den gangen ja...

 

Ellers har jeg sett at en fyr sovnet mens han gikk gjennom hallen. Plutselig falt han om, og han ble liggende på golvet i halvannen time før noen kom med en trillevogn og kjørte han bort i en krok. Han sov i kroken i en time til, før han sto opp, og tok seg en kjøretur. Turen varte bare i 10 minutter, før "bilen ikke svingte", og han ødela hele hjulopphenget på bilen på en fortauskant. Heldigvis var det alt som ble ødelagt..

Lenke til kommentar
jeg var vitne til at en kis formatterte maskinen sin fordi det var en "eldre" person der (over 40) som hadde tatt på seg microsoft skjorte for anledningen... Han hadde seff ingen ting med MS å gjøre.. Vi lo godt av han den gangen ja...

 

Ellers har jeg sett at en fyr sovnet mens han gikk gjennom hallen. Plutselig falt han om, og han ble liggende på golvet i halvannen time før noen kom med en trillevogn og kjørte han bort i en krok. Han sov i kroken i en time til, før han sto opp, og tok seg en kjøretur. Turen varte bare i 10 minutter, før "bilen ikke svingte", og han ødela hele hjulopphenget på bilen på en fortauskant. Heldigvis var det alt som ble ødelagt..

HAHA! :!:

Lenke til kommentar

tabbe og tabbe, var på WZ14 og skulle spille i doom3 kompoen.

Så finner æ ut at det er snart slutt for påmelding, så da begynner æ og små springe bort til crewet for å melde mæ på.

MEN midt i gangen lå det en tom pizza boks.

Den sklei jo æ selvfølgelig på, så æ sklei ca.1 meter før æ lå der på ryggen og stirret opp på de som sto over mæ.

Alle klappet og lo, men heldigvis fikk æ meldt mæ på doom3 kompoen :blush:

Lenke til kommentar
Det er ikkje tilfeldig at Grandiosa selger som hakka møkk! Det er jo nasjonalretten i Norge! :lol:

Det er no ikkje sikkert at Grandiosa selg som hakka møkk, det er berre sagt at annakvar frozenpizza i Noreg er ein Grandiosa...

 

Eg reknar med meg selg mykje meir potet, utan at dei bryr seg med å nytte dette i ein reklamekampanje...

Lenke til kommentar

Tabben jeg hadde må være på Showlan 1 i Trondheim. Lanet hadde pågodt i 4-5timer, så folk var godt i gang med lastinga/spillinga.

 

så måtte jeg strekke litt på bena. å jeg strekte litt for my, slik at jeg kom borti den I/O knappen på forgrenern (var en sånn "felles" forgrener") ca 20maskiner ble svart da:p, strømmen kom på etter 2min, så begynte de å klage over at nettverket var nede, men det viste seg at switchene hadde blitt kortslutta på en eller annen måte da jeg slo av strømmen :p, måtte bytte switcher å saker..hehe

Lenke til kommentar

På TG en gang(Husker ikke hvilken) kjøpte jeg en ny vifte til CPU'en min, og under vifta satt det selvfølgelig en slags beskyttelse(som jeg ikke så)....

Skrudde på maskinen og rimelig lite skjedde. Så etter noen timer med feilskjekking/masse banne-ord/Riving i håret fant jeg så ut at denne lappen satt på, og at det var CPU'en som hadde tatt kvelden :roll:

 

 

 

 

 

 

Mye artig som skjer på lan :D

Lenke til kommentar

Tja, greide å sovne en gang forann pcn på hjemmeLAN.

Så skvett-våknet jeg (sånn at du bråvåkner og får en sånn kraftig rykning) - og da greide jeg å måke begge knea opp i pc-bordet så alt lettet en halvmeter over bordplata før det tok turen ned igjen. Et glass med utrolig sterk Fun sjampanje-saft tok turen over casinga mi.

 

Vet dere egentlig hvor fort den driten der blir syyykt seig?

Det var et par timer med kliss-trøking.

 

:w00t: Go me!

Lenke til kommentar

Har vel aldri gjort noen lan-tabber, men en kamerat av meg sølte en halvliter cola over en annen kamerats 2 uker gamle Dell Inspiron 8500 pc, som på den tida kostet omlag 20000,-

 

Dette var på et privatlan og kameraten min hadde selvfølgelig ingen innboforsikring.

 

Pcen lever enda, men 10-12 taster fungerer ikke og skjerm/skjermkort fungerer når det selv føler for det.

Lenke til kommentar

nå i høstferien så var jeg på nait, så fikk vi kobla opp og begynte å filme med web cam, helt tilfelldig kommer en med acryl- kabinett forbi, så hører vi på kameraet "Der har du ett drit kabinett, gjernnomsiktige fanssssss" akkurat når S kommer så hiver personen kabinettet på skuldra mens det saaaaaaakte tipper over over skuldra og BANG i gulvet !, har en film av dette her, men ingen plass å laste opp ! så var det fra med "ducktape" å tape sammen kabinettet :p

Endret av Lucas
Lenke til kommentar

hm..tabber ja...

F.eks. komme på lan uten å vite at pc`en er infisert av virus\trojan (1300 infiserte filer..)

Ble lite spilling den dagen..mye formatering.

 

En annen tabbe jeg gjorde , var å installere Norton Antivirus...DET ar skikkelig tabbe det...deretter klarer jeg å installere SP1 med feil cd-key, slik at hele dataen ikke virker til noe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...