Gå til innhold

Trekabinett [Prosjekt | Wolf] [1/02] BILDER!


Anbefalte innlegg

Greit og være inspirert men modelen er jo helt lik :)

Som du ser på buen på mitt kabinett så er ikke den helt rund og fin, men består av også en liten flatside, har også vifte under kabinettet og det skal være vifter bak også...... og innsiden skal jo ikke være lik. dere får heller glede dere til litt action. men vet noen om hvor jeg får tak i lister som jeg kan slenge rundt hulene som blir i plexien slik at det ser litt bedre ut?

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har gjort en liten oppdatering, denne har jeg vært usikker på ei stund, men valgte å legge den inn da siden dette i skal være en "ren" copy som en\noen mener. Denne detaljen vil føre til mer presisjon på arbeidet, enda det allerede krever arb. på mm. Det jeg mener ar at nå består kabinettet av 2 buer der jeg må bøye matrialet, så vi får se hvordan det går med den første bøyen.

 

skisse2.jpg

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar
For meg spiller det ingen rolle om du bruker førsteutkastet ditt  :)

Hehe, takk du... men jeg vil jo ikke selv kopiere da. Jeg er vil bare ha noe som ikke er så alt for ulikt.

 

Tror det kan være mer konge med den andre da, p.g.a da kan jeg kanskje få AC evo 360 til å passe perfekt opp i kabinettet i midten der.

Gleder meg bare så til helgen :love: , men som sagt... jeg skal få det til først, for alt jeg vet så kan det fort bli styggt. :cry:

 

Nei, det er jo egentlig mer et kompliment

 

Hehe, det er jo det jeg prøver å få frem da. :whistle:

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar

Idag har jeg handlet, egentlig utrolig mye. Har handlet plenty av plexi og kryssfiner. Jeg har mine kontakter og kan trykt si at "Bygger'n" har sponset meg, eller mine venner ga først litt avslag på lagre, og så kom jeg til kassa ...Der hadde jeg også en god venn, der ga han meg rabatter. :D

 

Så alt dette kostet meg kun 140kr, bra eller? Mener det ville ha kostet meg nærmere en "STOR" enn. Altså 1000 spenn.

 

EDIT : DYSS! lr kanskje bare travelt. :hmm:

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar
Idag har jeg handlet, egentlig utrolig mye. Har handlet plenty av plexi og kryssfiner. Jeg har mine kontakter og kan trykt si at "Bygger'n" har sponset meg, eller mine venner gidde først litt avslag på lagre, og så kom jeg til kassa ...Der hadde jeg også en god venn, der gidde han meg rabatter. :D

 

Så alt dette kostet meg kun 140kr, bra eller? Mener det ville ha kostet meg nærmere en "STOR" enn. Altså 1000 spenn.

Dagens rettskrivingspirk: Å gi-gir-har gitt, gidde er ikke et ord som har noe med å gi å gjøre!

 

Uansett, interresant prosjekt :thumbup:

Lenke til kommentar
Idag har jeg handlet, egentlig utrolig mye. Har handlet plenty av plexi og kryssfiner. Jeg har mine kontakter og kan trykt si at "Bygger'n" har sponset meg, eller mine venner gidde først litt avslag på lagre, og så kom jeg til kassa ...Der hadde jeg også en god venn, der gidde han meg rabatter.  :D

 

Så alt dette kostet meg kun 140kr, bra eller? Mener det ville ha kostet meg nærmere en "STOR" enn. Altså 1000 spenn.

Dagens rettskrivingspirk: Å gi-gir-har gitt, gidde er ikke et ord som har noe med å gi å gjøre!

 

Uansett, interresant prosjekt :thumbup:

*hmrpf* ga :p

Endret av illvit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...