Gå til innhold

Trekabinett [Prosjekt | Wolf] [1/02] BILDER!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har bare lest fort over, men tror ikke du har nevnt det: hvor fikk du tak i den 7" LCD-skjermen?

Den kjøpte jeg hos em privat person via qxl.no --> bilstero ---> øvrige tilbehør.

Hva betalte du for en slik skjerm da??

 

Bra prosjekt ja! dette blir fint!!

1300 spenn, sjekk front sia så blei den litt billigare. :cool:

Lenke til kommentar

Update 5

 

Jaja, da kommer en ny update i håp om deres oppmerksomhet. :p

 

lvl3.jpg

Her er bilder av toppen der min EVO 360 skal sitte. :) De skal bli større , men pusser når jeg tar meg tid til det :p

 

lvl7.jpg

Fronten min, nå har jeg skjært ut til 7" LCD skjermen min og 2CD stasjoner + 1 viftestyring. Midt i mellom skal powerknappen komme, kanskje også brytere som styrer lysene. Vi får se. :yes:

 

lvl4.jpg

Hull til psu, de er litt stygge enda, men med puss og sparkles skal de bli perfekt.

 

lvl5.jpg

Et lite innblikk i størrelse hører med. NB dette er ikke det HK jeg skal bruke. :whistle::ermm:

 

lvl6.jpg'

Ulven min da, den skal stealthes inn i lakken så godt som mulig. :love:

 

lvl8.jpg

Plexien min, her har jeg ordnet til front, altså til å holde HDD og CDROM.

 

lvl9.jpg

LCD skjermen min, men den var tydligvis defekt da den kun viste grå farge i starten og ikke blå som den skulle. Jeg fikk bare en blå farge og ingenting annet. Sender den tilbake for reprasjon eller ny. :thumbup:

 

lvl10.jpg

Nicket mitt i chrome. :D 4x(10cmx2cm) 1x(20cmx4cm)

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar

Skjermen betalte jeg ca. 1300 spenn for. Stealthe klistremerke skal ikke vere noe problem, da jeg skal bare lakke litt over kantene slik at det til slutt skal se bra ut.

 

Hva mener du med at det er likt snekker'n sitt, i utsende? eller kvalitet?

Jeg er jo inspirert av han, men prøver å vende meg vekk i fra hans kunstykke hvor jeg kan. Føler jeg har ett bra konspept på gang jeg :cool:

Lenke til kommentar

Håper det er noen intresse her om ikke vurderer jeg og avslutte worklogen her, liksom ikke verdt å ta bilder for ingenting. Så jeg vil ha et svar, burde jeg fortsette med dette?

 

EDIT: Skal seff. fullføre det, men ikke her om det ikke kommer noen innom snart. :hmm:

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar

tro meg, folk følger med.. er jo dritbra prosjekt :)

merket selv at respons kom i bølger når jeg jobbet på det forrige prosjektet.. uten at det alltid var noen åpenbar grunn for at det var godt eller dårlig med respons :hmm:

 

tror det ofte er sånn at hvis du lurer på noe eller vil ha innspill, så kommer folk løpende, men det virker jo som om du har full kontroll :)

 

edit: takk for tipset om troll profil forresten :p

Endret av AutoExec
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...