Gå til innhold

Trekabinett [Prosjekt | Wolf] [1/02] BILDER!


Anbefalte innlegg

oki... siden det går fint so kan man jo tenke seg størelsen på kabinettet.. (akkurat passe.... ønsker meg selv større kabbis)

 

men kommer det matrialet du skal bruke til å tåle en 3 vifters radiator?

Det vil jeg tro er ingen problemmer, det kommer helt ann på hvordan jeg fester den. ;) Skal vel ikke han en radiator grill på undersiden av den , men heller en lang plexiplate som strekker seg over hele kabinettet, men dette hordner seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe.... bruk den med mest kraft... siden dette kommer vell til å bli en bruks pc som kommer til å overklokkes litt osv, så da er det best med størst strømforsyning. ;)

 

men du kan jo lage et lite støy isolert somm helt øverst der hvor alt som lager lyd (untatt hd sitter)

 

så kan du mekke en vannkjølt psu (slik som diablito sin)

 

(lufter noen idéer)

Lenke til kommentar
hehe.... bruk den med mest kraft... siden dette kommer vell til å bli en bruks pc som kommer til å overklokkes litt osv, så da er det best med størst strømforsyning. ;)

 

men du kan jo lage et lite støy isolert somm helt øverst der hvor alt som lager lyd (untatt hd sitter)

 

så kan du mekke en vannkjølt psu (slik som diablito sin)

 

(lufter noen idéer)

Det er fantastisk at du kommer med idêr etterhvert som prosjektet sklir frem, men er det egntlig noe vits med vannavkjølt psu? om det kommer til å skje blir det en worklog etter dette prosjektet. :cool:

Lenke til kommentar

Update 4

 

javel1.jpg

Her har jeg bøyd matrialet, og lagt press på det slik at det ikke kommer i retur med ett "BANG". :whistle:

 

javel.jpg

Her ser dere hvordan det ble på andre siden, det er der jeg skal ha ulven. :yes:

 

javel2.jpg

Noen hul skadder vel ikke :innocent: , det øverste er til min uGuru klokke som er nevnt tidligere. Den viser temp, mail osv. :)

 

Håper dette er litt mer som kan glede deres hverdag. Har gjort mere, men ikke tatt bilder, mer kommer på onsdag eller torsdag. :dribble:

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar
hm.. LCD med farger eller ?

 

stå på som sagt.

 

neste som skal gjøres?

Jepp lcd skjerm med farger ja, finner det ut om 1t eller 2 om jeg får kjøpt den. Betaler ikke store beløp for en liten skjerm. men vet du noe om at det er mulig i strippe en lvd skjerm, ikke åpne der selve krystalene er men alt annet plast?

Lenke til kommentar
oj oj oj.....  :dribble:

 

lekkerbisk kor :thumbup:

 

hvor har du tenkt til å feste den da? får den plass i frontetn (tenker slik som snekker'n har gjort)

Jeg har tenkt til å strippe den, slik at det blir knapper og skjermen i front, ingen plastikk. En måte vi skal feste den på finner vi alltids utav. :cool:

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar

Noen update ble det ikke noe av, da jeg glemte igjen det lånte kamera på min hybel. :blush: , men fortvil ikke, jeg fikk gjort noe, skjærte ut plexi glass i forskjellige former.

 

Jeg fikk også blitt så og si ferdig med alle hullene til strømforsyningen i bunn, men jeg greide å knuse den søte lille uguru klokken min. :cry:

Angrer :ohmy: , men har funnet en plass og kjøpe en ny så dette ordner seg. Det som også skjer til neste helg er vel at jeg har fått lcd skjermen min, den med farger.

 

Bestillte også i sist uke deler som, vannavkjøling, katoder(kald), vifter og til og med vifte styring. Som dere kanskje vet så bestillte jeg alt via digitalimpuls.no der de sponset meg med 25%. :D

 

Faktisk så skjærte jeg nettopp ut hullene til "evo360", 3stk som var litt for små, men dette ordner vi med litt puss :D

 

Så da lurer jegpå jeg skal reise hjem i uken for å gi en liten update da, er det noe og satse på? :hmm:

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar

Nå har jeg bestillt klistermerkene, både av ulven og mitt nick.

 

Lcd skjermen på 7" er også klar til helga, det er også klistermerkene ( dyre som F***:hrm: )

 

Får også ny uguru klokke til helgen også mener jeg, men den haster det ikke med siden jeg allerede har skjært ut hullene til den.

 

Fikk også fixet på ordren min hos digitalimpuls.no, fikk snakke med sjefen. Siden dette her dreide seg om en litt spesiel sak.:D

 

- Fantakstisk kundeservice altså,dette kommer fra hjertet. :love: Håper flere vil ta i bruk den netshopen,de kan virkelig det med service. -

men, de burde kanskje få oppdatert litt netshopen med nye varer og noen priser skal vel også oppdateres etterhvert. Dette kommer vel, håper de får skikkelig dreis på den "shappa". :love:

 

NB! Bilder kommer over helgen, denne gangen mener jeg det, mye nytt å følge med på håper jeg da, om det fortsatt er noe liv her? :hmm:

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...