Gå til innhold

Trekabinett [Prosjekt | Wolf] [1/02] BILDER!


Anbefalte innlegg

Takk du, du har nok rett.

 

Ikke noe problemm, har du snakket med Troll Profil ? De vet hva de gjør så bare kontakt de. Et tips til, tenkt deg nøye om hvilket farger som er med på hva du skal ha, men ulv kostet 480 spenn p.g.a av at det var 4 farger.

 

Som sagt tidligere, kom gjerne med innspill på hvilken lakk, utsende osv. Ny update er ventet til neste søndag. :D

 

Alt av innlegg er positivt det motiverer oss som jobber med slike prosjekter så plz. bare si noe enda det er negativt. Uenighet er bra, det skaper samtaler. :yes:

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synd med lcd skjermen da

 

Ble litt stor eller er det bare meg??? ellers veldig bra

 

 

*Noen som har en varm garasje å jobbe i :hrm: *

Lcd skjermen sendte jeg tilbake idag, de skulle sende en ny en. Snakker du om str. på kabinettet ? det ble ca. 59x59x23. Jeg mener selv det er den geniale size'n. Kanskje litt stort, men med tanke på hva jeg skal putte inn så er det godt med litt plass. :)

Lenke til kommentar
så supert ut ;) men hvordan har du tenkt å få ulven på den plata? og hvor har du tenkt til å få den chromskrifta?

 

og så et siste spm. hvor fikk du tak i den chrom skrifta? :love:

Ang. skrifta står det på side 6 tror jeg. Det med ulven og, skal lakkere over, stealthe den inn i lakken, fargen skal ca. være den samme så dette ordner seg.

 

Chrome skrifta skal på noen plasser feks. kassen som skal over strømforsyningen , pumpen og kanskje tanken.. Også i fronten, og andre plasser.

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar

Ja noe i den duren, det er bare det jeg ikke vet hvor stor den skal være enda.. For en slik kasse mener jeg er nærmest "et must" når jeg skal stealthe vekk pumpen og hull rommet mellom strømf. Jeg tenker på en kassa som skal nesten helt bort til HDD stativet.

Den kan liksom ikke vær får stor heller da det skal være enkelt å få den ut. :hmm: men dette ordner seg vel..... Takker for tips snekker'n :thumbup:

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar

Lekte meg litt med sketchup idag, med noen tips fra diablo2k så ble sketchup tegningen slik :)

 

kabinettet..jpg

Dette er jo ca. bare farge, lakk , vifter og baksiden som jeg tenkte å fremheve her. Vet ikke om det ligner jeg ? er noob på akkurat sketchup.

 

kabinettet1..jpg

 

kabinettet31..jpg

 

Ligner det? :hmm:

 

NB! nytt avatar, likte dere det? :blush:

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar
Så bra ut det ;) ,
er noob på akkurat sketchup.
hva er jeg da :cry::p . Liker å legge inn update etter kl24:00?

 

z1Ob

Hehe, jeg er ett natt menneske, enda jeg går på skole :D .

 

Det blir bare sånn.... hehe...

jeg og :D , utnytte mest mulig av dagen :yes:

hvis ikke du så det så takket jeg for svaret ang. deckalene i posten over(du quota så fort :at jeg ikke fikk edita det :) )

 

Edit:leif was here!

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...