Gå til innhold

God genser til å spille CS med

Mil2000

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvilken farge burde jeg ha på sokkene mens jeg spiller cs? Har hørt at du får mest headshots med røde sokker.

Ontopic: T-sjorte? Eventuelt sitt naken.

du tar helt feil,kjøp deg lilla ole brum sokker,det blir du 1337 av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Personlig vil jeg anbefale noe lett, fleksibelt og varmt som f.eks. en fleecegenser.

Jepp! Det ble en fleecegenser fra H2O... Fungerer utmerket!!!

Når det gjelder de beste CS-muse-hanskene bruker jeg modifiserte rollerblade hansker der jeg har byttet håndleddbeskyttelsen ut med en liten gelepute (kjøpt på Biltema).

Endret av Mil2000
Skrevet

øhm.. hvorfor kjøper du ikke bare en genser ( en helt vanlig genser ) ,, trenger ikke gå i no stas butikker for det da.

jeg har vinduet oppe sånn ca hele tida og blir det for kaldt lukker jeg det bare..

BTW hvis du har ei kjærste som ikke liker at det lukter så sinnsykt mye røyk på rommet så gå ut og røyk eller slutt og røyk. for røyk er ikke bra for deg :p

Skrevet

Kjøp deg en hettegenser fra Stress eller noe, de er konge å spille CS med. Når jeg spiller med Quicksilver genseren får jeg masse headshots, men Echo genseren er ikke like god.

Prøvde å spille med Snowboard-jakke også og det tok av.

Skrevet
du tar helt feil,kjøp deg lilla ole brum sokker,det blir du 1337 av.

Så en på toget i Paris. Skikkelig businessman men han hadde Donald Duck sokker :D

Skrevet (endret)

skulla sett her du...

man blir like god som de i sk hvis man har sk klær

edit:lol,fikk faktisk lyst til å kjøpe meg en sk lue jeg,nå som det blir vinter snart

Endret av t0mm3n^_
Skrevet (endret)
Du kan modde inn et varmeelement og vifte i musen, da. :)

det hjelper ikke så mye for fingrene da :p

kanskje varmekabler kunne gjøre susen? :hmm: eller kanskje en handske med varmenkabler.. :)

Endret av Fur
Skrevet (endret)

hehehe... tosk... er vel det samme hvilke klær som blir brukt til å spille eit spill vel.

Men det spørrs littegran hva slags temperatur det er i rommet du sitter å spiller i vel?

Genser er vel vanligt å spille i ... :cool: men er det varmt så er det skjorte...TSKJROTE ja

Endret av Litejk
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Hva med å klokke CPU'en din litt mer, uten å øke kjølemengda? da bør det bli fint og varmt :-)

Jeg sverger forresten til noe så enkelt som en varmeovn og nato-genser :p

Skrevet
Hva med å klokke CPU'en din litt mer, uten å øke kjølemengda? da bør det bli fint og varmt :-)

Jeg sverger forresten til noe så enkelt som en varmeovn og nato-genser :p

Hva med å ikke bumpe tråden?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...