Gå til innhold

Biter du negler?


Bruker-33331

Biter du negler  

743 stemmer

  1. 1. Biter du negler

    • Jupp, elsker bakterier
      249
    • Av og til...må holde bakteriebestanden under kontroll
      228
    • Nei, bakterier biter *hulk*
      267


Anbefalte innlegg

Jeg hørte et sted at ved å bite alle neglene dine, så får du i deg like mye bakterier som ved å slikke toalettskålen ren.

 

Det var en grunn til at jeg slutta å bite negler ;)

8712408[/snapback]

Du har ikke tenkt over at det er for å få folk til å slutte? Jeg beit negler fra jeg var liten til jeg var 15 elns, og jeg er aldri syk. Tror kroppen er vant til bakterier så jeg blir sjeldnere syk :p

 

Greier ikke bite, har tannregulering :)

8712874[/snapback]

? Det er enkelt det da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg biter dessverre negler :( det er en dum uvane, men det er liksom noe man gjør innimellom, når man tenker, er nervøs, eller uansett nesten... Derfor har jeg aldri lange negler. Straks en negl blir lang *chop, chop*. Trenger i hvert fall ikke skaffe meg neglklipper :p Eller jo, tærne er jo -litt- vanskelige å bite :p isj.

 

Noen som har det så ille at når de ikke har flere negler igjen å bite fordi de er for små, så biter mann huden rundt neglene istedenfor?

*rekke en liten hånd i været*

Lenke til kommentar
biter ikke negler, det er huden rundt de som får gjennomgå  :(

8726679[/snapback]

Ja, akkurat :( jeg har det fra mamma, hennes fingre ser ikke ut. Heldigvis er jeg litt flinkere å passe på å ikke bite. Hver gang vi ser hverandre gjøre det, sier vi ifra. Jeg prøvde å bruke neglelakk hele tiden siden jeg da ville få stygg smak av å bite, men det hjalp ikke det heller og var bare ekkelt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...