Gå til innhold

Hva mener dere om Lidl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallais :!:

Hva mener dere om Lidl sitt inntog i Norge? Noen som har vært å handlet på en av deres butikker? Har ikke kommet til Stavanger enda, men jeg gleder meg. Har hørt rykter om billig øl samt snop :p Stemmer det for dere som har vært der?

Auf Wiedersehn.... :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg er meget positiv til dei, dei har ganske mye rart og... men mye er ganske bra og billig :thumbup:

har vore innom noen par ganger. denne byen er eit av dei få i landet som har fått Lidl :tease:

Gjest Slettet+891234
Skrevet
det er jo tross alt bare en butikkkjede!

Akkurat. Nå kan vi spare tre kroner per hundrelapp - what else is new?

Skrevet

Right on the spot!

Hvem gidder å løpe til forskjellige foretninger for å spare 40 øre på en kilo poteter:)

Skrevet

Liker ikke Lidl egentlig..

Er alt for dårlig atmosfære der, er lissom bare paller, helhvitt neonlys og dårlig service.. Nå har jeg ikke sett på lidl i norge, men slik er det i hvertfall i tyskland.

Liker meg mye bedre på Meny.. Rema er sånn mellomting :hmm:

Skrevet

Har ikke vært på lidl , og tviler på at jeg kommer til å dra dit. Har inntrykk av at det er akkurat som europris. Langt borte, drittprodukter og egentlig ikke så billig allikavel.

Gidder liksom ikke dra til sørlandsparken og handle når rema, rimi, mega, joker, kiwi +++ ligger i gåavstand fra hvor jeg bor.

Skrevet

Du sparer 70,- per pakke tobakk om du kjøper en av lidl's merker, det er en del penger :) Og tobakken er faktisk ikke så verst...

Skrevet

Du sparer 70,- per pakke tobakk om du kjøper en av lidl's merker, det er en del penger :) Og tobakken er faktisk ikke så verst...

Seriøst? :ohmy:

Hvor mye tar de for en 20 pakn.?

Skrevet

De hadde en del billige ting, kjøtt og pålegg bl.a. Handlet litt av det.

De hadde billig boksøl iallefall. 15-16,- pr. halvliter. Eple/pæreciderskvip for samme prisen pr. halvlitersboks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...