Gå til innhold

Hvilke serier Ser/så du på? (Se 1. post)

111 stemmer

1. 1. Hvilke serier Ser/så du på? (Se 1. post)

• 24, Sesong 4
      20
    • C.S.I, New York
      2
    • Lost
      32
    • Alle elsker Raymond
      2
    • Frasier
      1
    • The O.C
      7
    • Stargate SG1
      7
    • That 70’s Show
      7
    • M*A*S*H
      0
    • Mythbusters
      7
    • Simpsons
      8
    • Futurama
      5
    • Naruto
      4
    • Family Guy
      5
    • South Park
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hvilke episoder av lost har gått i USA nå?

Episode 18 ble sendt for en uke siden.

Ontopic: Det var umulig å kun velge en av de seriene på voten. Men jeg måtte velge en og da ble det Stargate SG1. Andre serier jeg setter like høyt som førstnevnte er :

M*A*S*H

CSI (N.Y)

CSI (L.V)

Simpsons

Futurama

X-files

Friends

Mythbusters

The Pretender

Macgyver

Endret av Uderzo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser for tiden bare på På tur med Lars Monsen, Lateshow med Letterman, Kongen av Queens, Kripos, Hvilket Liv! og The Simpsons. Ihvertfall som jeg kommer på sånn i farten. :)

Skrevet

=P Er nok MacGyver fan jeg.. Genialt hvordan han løser alle gåtene(som om alle tingene han trenger ikke er lenger enn et steinkast unna ;))

Skrevet
Uderzo: Som med en uke siden mener du at nr. 19 ble sendt i går?

Episode 18 ble sendt onsdag 2.mars. Så jeg vil tro at episode 19 ble sendt for 2 dager siden.

Skrevet

Episode 18 ble sendt onsdag 2.mars. Så jeg vil tro at episode 19 ble sendt for 2 dager siden.

Av en eller annen grunn så komme ikke episode 19 før i april en gang :mad:

Skrevet

Av en eller annen grunn så komme ikke episode 19 før i april en gang :mad:

Kjipt :(

Skrevet (endret)

Favoritt serien min er helt klart Naruto.

Seinfeld, Lost, Sopranos, X-Files og First Wave ligger også veldig høyt.

Skal begynne å se Full Metal Alchemist snart, virker veldig bra.

Endret av Scarface^
Skrevet (endret)

Mye geniale serier her, men må si serien jeg har best minner fra må være A-Team :love:

Denne serien ga meg mye fin underholdning i 7-8 års alderen :yes: . Nå er vel 24 samt Lost og Sopranos seriene mine for tida. Må også nevne gårsdagens episode av Rikets røst, holdt på å dette av stolen når eckbo kom med "oslo" slang, skvalpevann på rocken, dra lakris på osehjulet :!:

Endret av Antonio Montana
Skrevet

vurderer om eg skal sjå igjennom taken (må ha noko å gjer på medan eg venter på neste episode av lost). er dette ein bra serie?

Skrevet

Av de seriene der så ser jeg på Naruto og Lost, og så Macgyver seff når jeg kan, men det er ytterst sjelden.

Må jeg velge mellom Lost og Naruto? Nei vær så snill da. Jeg nekter å stemme... :p

Skrevet
vurderer om eg skal sjå igjennom taken (må ha noko å gjer på medan eg venter på neste episode av lost). er dette ein bra serie?

NEI!

Hårete føleri av en familieserie fra Spielberg.

Skrevet

Hvordan kan lost lede? Det er jo ingen som har sett hele og sett hvordan det går.. Man kan ikke si om en film er god før man har sett hele..syns nå jeg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...