Gå til innhold

Kikker du Wrestling?


Anbefalte innlegg

Er det noen som kikker wrestling her?

 

Jeg synes wrestling er kjempe digg :D Har bestandig vært avhengig av andre metotder for å se wrestling de siste årene, men nå har jeg merket meg at de sender RAW og Smackdown på ZTV Norge, ZTV Sverige og 3+ , personlig synes jeg det er knaill :thumbup: ... Så jeg lurer om det er noen på forumet her som en fan av wrestling? :) Er kanskje ikke så mange som vet om så mange wrestlere, men de fleste kjenner vell "The Rock" :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kikker wrestling? Hva er det? :dontgetit:

American Wrestling, bryting, med en liten vri ;)

 

Ganske mye å sette seg inn i, veldig morro vis du lever deg litt inn i det, men vis du tar alt høytidlig så er det bare å glemme å få nå morro ut av det, alle komenterer hvor falsk osv det ser ut i starten, men så får de med seg at alt er ikke så falskt likevel, skadene de får er jo ekte, de faller jo ned fra store høyder osv, det er jo ganske ekte selv om de ikke går ut for å skade motstanderen på ordentlig, da har det blitt korte kamper :p , vis man er mer intressert i slikt ser man på K-1 og Ultimate Fighting Championship, det er brutalt....

Lenke til kommentar
Hvis man er mer intressert i slikt ser man på K-1 og Ultimate Fighting Championship, det er brutalt....

Ohh Yeah........ men ikke glem Pride også da. Det er den mest populære av de. Er helt konge. Der har man flatt jern, ikke sånn kosing som tungvektsbokserene holder på med :) Er hekta på dette selv, å har vel sett stort sett sett alt av kamper i Pride å UFC siden det begynte.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Var stor fan av wrestling før i tiden når Hulk hogan var på topp. Har nå gått over til litt mer brutale ting som feks. K1 og pride. Kan ikke si at jeg liker ultimate fighting like mye.

Så forresten på wrestling når jeg var hjemme i jula og må si jeg ble imponert over nivået på de damene som driver med det nå.

Endret av DragonFlyer
Lenke til kommentar
Hvis man er mer intressert i slikt ser man på K-1 og Ultimate Fighting Championship, det er brutalt....

Ohh Yeah........ men ikke glem Pride også da.

Ikke noe wrestling i K1 nei. I k1 regler er det ikke lov å havne i matten og fighte. Kun stående fighting....heldigvis. Ufc og pride og diverse andre mma er det lov med wrestling.

 

Edit: Bob sapp tror eg hadde passet bedre i ufc eller pride siden han generelt taper i k1 pga hans dårlig fighte egenskaper mens pga den voldsomme størrelsen og styrken kan han ta ned motstanderen i matten og vinne. Dog noriega (tror det er det han brazilieneren heter) tok han og er jo den vekts forskjellen,

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...