Gå til innhold

Kikker du Wrestling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bob sapp tror eg hadde passet bedre i ufc eller pride siden han generelt taper i k1 pga hans dårlig fighte egenskaper mens pga den voldsomme størrelsen og styrken kan han ta ned motstanderen i matten og vinne. Dog noriega (tror det er det han brazilieneren heter) tok han og er jo den vekts forskjellen,

stemmer det, Bob Sapp har ikke utholdenhet.

men er jo direkte farli å plassere den karen der i et bur med en annen. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Bob Sapp er en skam for MMA. Ja han er stor og sterk, men det er alt. Han kan absolutt ingenting fornuftig. Han har kun blitt populær fordi japanere elsker sånne freaker.

 

Takke seg til ordentlige fightere som Kazushi Sakuraba, Fedor Emelianenko, CroCop, Heath Herring og Vanderlei Silva

 

Btw. Alle som liker MMA bør se dokumentaren The Smashing Machine. Genial :thumbup:

Endret av Aeternus
Lenke til kommentar

:p ka med han derre sumo idioten de har med i k1. Det er skam det!! Fyren kan ikke slåss! Ka i helsiken er det de driver med?? Alt for seertall og det derre. Bob sapp må ned i vekt (mindre muskler) og mer teknikk så kan han kanskje være noe for mma. Han taper som oftest men helsiken heller han har også tatt noen av de store også. Tok mr perfect.

 

Var det noen som forresten så siste k1 GP? Det var en skandale! Værste eg har sett noen gang. :no:

Lenke til kommentar

Wrestling er så urealistisk som det kan bli. Plutselig kommer det en mann flygende ned fra taket for å redde kameraten sin, mens kjæresten står å distraherer dommeren. Man kan, etter å ha sett på wrestling i 10 minutter se, at det er falsk.

Men det er utrolig gøy å se på! :D

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg. Hvorfor sitte å se på "fake" slåsskamper, når det finnes sporter som er tilnærmet like å the real deal? Å Bob Sapp er en vits ja. Ville ikke ha møtt han i en mørk gate, for mannen er jo diger, men han har lite å stille opp med mot de skikkelige gode. De får gangene han har vunnet over noen er det stort sett bare flaks. Ubruklig mann. Fedor Emelianenko derimot, han har peil :thumbup:

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Er sinnsyk fan av wrestling selv, og irriterer meg ofte over hvor fort folk utaler seg om denne fantastiske form for underholdning, uten den minste form for kunnskap om emnet. Det dummeste jeg hører er folk som mener det bare er tull fordi de "ikke sloss på ordentlig". Da begynner jeg å lure... Tror de at slossingen i Matrix, Star Wars eller Terminator er ekte da eller, siden de bruker dette som argument for at wrestling er teit? En ting som er sikkert, er at "slossingen" i en wrestlingring er 100 ganger mer ekte enn enn det man ser på spillefilmer. Dette hadde de fleste forstått hvis de bare hadde satt seg ned å sett et par kvalitets matcher. Ok, utfallet i matchene er forhåndsbestemt, og de sloss heller ikke på ordentlig, de samarbeider for å lage en spennende wrestlingmatch, og en del av det som skjer i selve matchen er planlagt på forhånd. Så man kan si at volden er korigrafert, men et viktig poeng er at i mange tilfeller, er resultatet av den korigraferte volden ekte. De kjenner hver smell de tar og de føler og smaker hver bloddråpe som drypper fra pannen. Dette gjør man ikke i en spillefilm, noe som gjør at argumenetet "wrestling er teit fordi de ikke sloss på ordentlig" lite holdbart. Med mindre man synes film også er teit fordi de ikke sloss på ordentlig der heller.

En annen ting er at wrestlig er så mye mer en det som skjer i ringen. Det er karakterene til utøverne, sketsjene som hører med i et godt wrestlingshow, intervjuvene, pompen og prakten, musikken og ikke minst selve underholdningsaspektet som alle disse faktorene tilsamme skaper, sammen med det som skjer i ringen. Jeg er gankse sikker på at hvis folk bare vil gi wrestling en sjanse, tror jeg mange vil bli positivt overasket over det de ser. Særlig hvis man husker wrestling fra tidlig 90 tall. Det har skjedd mye siden da, og det har på mange måter blitt en ny form for wrestling de siste 10 årene. En wrestling som det begynner å bli vanskelig å avfeie selv for de mest hardbarkede kritikere, bare fordi de ikke "sloss på ordentlig".

Lenke til kommentar

Jeg er foresten også fan av MMA (mixed marshal arts), men du kan ikke sammenligne det med wrestling. Er to vidt forskjellige ting, selvom flere av verdens beste MMA utøvære også driver med wrestling (sakuraba, ken shamrock, fujita, Bob Sapp for å nevne noen). MMA er en ren idrett, mens wrestling er show med elementer av idrett i seg. Det blir som å sammenligne Rocky 4 med Fight Night.

Endret av orjanos3.16
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...