Gå til innhold

Kikker du Wrestling?


Anbefalte innlegg

Wrestling er den mest patetiske sporten som noensinne har blitt vist på TV. Det verste er jo de fulle salene, amerikanere er dumme :S

 

Btw, noen som har bilde fra det Pride greiene?

Er i såfall ikke bare amerikanere som er dumme :p . Er stort sett kun Norge hvor wrestling ikke er populært. Og bare fordi noen liker noe du synes er teit, gjør de ikke "dumme".

Japan, Storbritania, Spania, Frankrike, Mexico, Finland, og Sør-Afrika (bare for å nevne noen), er land med sinnsykt store markeder for wrestling.

 

 

Her finner du foresten alt du vil vite om PRIDE:

http://www.pridefc.com/pride2004/index_e.htm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En annen ting er at wrestlig er så mye mer en det som skjer i ringen. Det er karakterene til utøverne, sketsjene som hører med i et godt wrestlingshow, intervjuvene, pompen og prakten, musikken og ikke minst selve underholdningsaspektet som alle disse faktorene tilsamme skaper, sammen med det som skjer i ringen.

Du må være fryktelig glad i B-filmer også da?

Alt skuespill i wrestling er jo helt B.

Det eneste som er ekte ved wrestling,er de dumme tilskuerene.

Lenke til kommentar
En annen ting er at wrestlig er så mye mer en det som skjer i ringen. Det er karakterene til utøverne, sketsjene som hører med i et godt wrestlingshow, intervjuvene, pompen og prakten, musikken og ikke minst selve underholdningsaspektet som alle disse faktorene tilsamme skaper, sammen med det som skjer i ringen.

Du må være fryktelig glad i B-filmer også da?

Alt skuespill i wrestling er jo helt B.

Det eneste som er ekte ved wrestling,er de dumme tilskuerene.

Dårlig skuespill er en del av wrestling. Det passer ikke så bra med dårlig skuespill i en film.

At du kan komme med et slikt utsagn, sier alt om hvor lite du forstår av wrestling. Skal man kritisere noe, mener jeg at man bør ha et minimumsgrunnlag av kunnskap om emnet. Du har selfølgelig all rett til å ikke like wrestling, men du har tydeligvis ikke skjønt hva det går ut på.

Lenke til kommentar
At du kan komme med et slikt utsagn, sier alt om hvor lite du forstår av wrestling. Skal man kritisere noe, mener jeg at man bør ha et minimumsgrunnlag av kunnskap om emnet. Du har selfølgelig all rett til å ikke like wrestling, men du har  tydeligvis ikke skjønt hva det går ut på.

Er det ikke VM i lekeslåssing?

Endret av egmur
Lenke til kommentar
At du kan komme med et slikt utsagn, sier alt om hvor lite du forstår av wrestling. Skal man kritisere noe, mener jeg at man bør ha et minimumsgrunnlag av kunnskap om emnet. Du har selfølgelig all rett til å ikke like wrestling, men du har  tydeligvis ikke skjønt hva det går ut på.

Er det ikke VM i lekeslåssing?

Sier jo det meste det der. Fordommer er en fin ting :thumbup:

Neida, du har all rett til å ikke like wrestling. Er mange av dere. Heldigvis er det utrolig mange som elsker wrestling også. Ikke så mange i potetåkeren her i norge, men nå er det en verden utenfor potetåkeren da...

Lenke til kommentar
Fordommer?Har sett noen lekeslåsskamper jeg.Det er jo komedie.

Det som er morsomt er at noen kan ha glede av å se på lekeslåssinga.

 

Kjøp deg heller noen He-man figurer å leke med!

Ok. Jeg har fått med meg at du synes wrestling er teit. Men å komme med slike flåsete utsagn bør du holde deg for god til.

 

Edit: Vil også si at folk liker forskjellige ting. Er ikke nødvendig å komme med dårlige forsøk på håning, selv om noen liker noe du synes er teit.

Endret av orjanos3.16
Lenke til kommentar
Vil også si at folk liker forskjellige ting. Er ikke nødvendig å komme med dårlige forsøk på håning, selv om noen liker noe du synes er teit.

Ja,når en over 20år liker barnehagebryting,så er det ytterst nødvendig.

Som jeg sa, folk liker forskjellige ting. At du ikke liker wrestling er helt greit. Men ikke kom med slike latterlige innlegg. At du er over 30 år og har et behov for å rakke ned på folk som liker andre ting enn deg får være din sak. Det er ikke nødvendig å gjøre det her på forumet, eller noen andre steder for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...