Gå til innhold

Service Pack 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt rykte om at Service Pack 2 fucke opp spill foreksempel bfv

Er det sant? noen som har fått problemer.

windows mase på at jeg skal installere det :ermm:

Radeon 9800pro

p4 2.66

1024ram

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkerheten i SP2 er forbedra en del - les mer hos microsoft om dette.

Hvis du søker gjennom forumet her så finner du mange poster hvor folk sier at de har problemer med SP2, men jeg personlig har kjørt SP2 helt siden den kom ut, og har til dags dato ikke opplad noen problemer med det...

Skrevet
Sikkerheten i SP2 er forbedra en del - les mer hos microsoft om dette.

Hvis du søker gjennom forumet her så finner du mange poster hvor folk sier at de har problemer med SP2, men jeg personlig har kjørt SP2 helt siden den kom ut, og har til dags dato ikke opplad noen problemer med det...

Ja, samma her; ikke et eneste problem- tvert om! :thumbup:

Skrevet

Ingen prob her heller, det eneste er at popup blockeren er så sensetiv at den tilogmed stopper "verifiserings-tallet" fra å komme når jeg logger inn på postbankens nettbank..

Skrevet

jeg har ikke hatt 1 problem med SP2, stakkars microsoft, alle kjefter på de skjer det noe ! men Bill fortjener og få sitt første virus snart JA...

Skrevet
jeg har ikke hatt 1 problem med SP2, stakkars microsoft, alle kjefter på de skjer det noe ! men Bill fortjener og få sitt første virus snart JA...

Stakkar Bill han gjør så godt han kan... NOT!!

Skrevet (endret)

Hovedparten av "problemene" er 3'de parts programmer og programmerere som "tar snarveier" i programmeringen av rutiner og drivere. Dette går ikke lenger pga sp2's strikte sikkerhets endringer

for protected memory area.

Derfor mener jeg at ved "neste" fresh install av windows xp bør man gjøre det med en sp2 slipstreamed cd .Eller for den sak skyld slå sammen en oppgradering til sp2 med en nyinstall med slipstreamed cd. Man vil etterpå dette finne fort ut hvilke program og drivere som forårsaker problemer.

Endret av syar2003

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...