Gå til innhold

ATI Catalyst 4.10 ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Winampen min nekter og vise bilde på filmfilene mine etter at jeg la inn 4.10. Er dette en mongodriver eller finnes det noen som har en løsning på dette. Har aldri skjedde siden 4.2

 

Hadde noe problemer med videoavspilling selv etter å ha installert disse driverne - fant ut at driverne hadde satt kontrasten til 0 i kontrollpanelet... sjekk om de har gjort det hos deg og.

Samme her, kontrast og saturation var begge satt til 0.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

klarer jo for pokker ikke aktivere tv ut, jeg får opp et bilde, men bare som en extesion av desktopen, den er svart/hvit og filmer blir ikke vist der, noen tips?

 

EDIT: klarte det etterhvert.. visst ikke det gikk å høyreklikke på tv'n inni der jeg.. hehe :)

Endret av opticus
Lenke til kommentar
Må nesten gi litt ros til ati for at de kommer så ofte med nye drivere, 1 hver måned så og si , dette er utrolig bra  :thumbup: .

Kanskje fordi dem har så mange feil og bugs + ustabilitet ville ikke gitt ros for akkurat det men det er bra at di fikser opp feila...

Bedre det enn at man får drivere hver 3-4 måned sånn som nvidia.

Stort sett så har ati vært veldig flink med driverene i det siste (hvis vi glemmer 4.10) og 4.11 lover bra ut i fra det jeg har hørt.

 

I det minste med ati så kan man forvente seg 1 ny driver hver måned, med nvidia så blir det vanskelig og man må ty til spådame for å vite release dato :roll:

 

Edit : Beklager et veldig sent svar, men nå blir det snart 4.11 ;)

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...