Gå til innhold

ATI Catalyst 4.10 ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En annen ting, hvorfor må ati ha så utrolig lange filnavn?

wxp-w2k-catalyst-8-062-040929a-018115C er jo et litt tungvint navn, kunne de ikke bare kalt de for wxp-w2k-catalyst4.10 elns?

Samme har jeg irritert meg over også. Jeg har en mappe med drivere av forskjellige versjoner, men eneste måten å finne ut hvilken som er nyeste er jo å se på datoen på fila (når den ble sist endret) for å finne ut hvilken som er den nyeste... :no: Men det er jo bare å rename .exe fila til noe mer fornuftig, da, med én gang man har lasta ned fila... At jeg ikke har tenkt på det før. :p

Lenke til kommentar
Notes:

 

  1. ATI recommends Windows XP Service Pack 2 or higher to be installed.

Hva er ulempene med SP2 egentlig? Har ikke lastet det ned enda fordi jeg stort sett kun har hørt negative ting om det...

Eneste problemet jeg har funnet er at NWadmin ikke vil fungere.

Ellers fungerer det fint. Ikke merket noen ytelsesforskjell (hverken positiv eller negativ)

Lenke til kommentar
En annen ting, hvorfor må ati ha så utrolig lange filnavn?

wxp-w2k-catalyst-8-062-040929a-018115C er jo et litt tungvint navn, kunne de ikke bare kalt de for wxp-w2k-catalyst4.10 elns?

Samme har jeg irritert meg over også. Jeg har en mappe med drivere av forskjellige versjoner, men eneste måten å finne ut hvilken som er nyeste er jo å se på datoen på fila (når den ble sist endret) for å finne ut hvilken som er den nyeste... :no: Men det er jo bare å rename .exe fila til noe mer fornuftig, da, med én gang man har lasta ned fila... At jeg ikke har tenkt på det før. :p

Du kan jo bare endre fil navnet da :innocent:

Lenke til kommentar

Vel, her er mine resultater med 4.10 på mitt x800pro uklokket:

 

3dmark05 m/Cat 4.10 : 3749 poeng (med A.I.)

3dmark05 m/Cat 4.10 : 3698 poeng (uten A.I.)

 

3dmark05 m/8.07beta : 4466 poeng :)

 

Gikk også ned i Doom3 fra 53 til 51 fps i timedemo 1280x1024 high. :thumbdown:

 

Altså kommer jeg til å kjøre videre med 8.07beta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...