Debauchery Skrevet 17. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2004 Noen som vet hvordan man får 4.10 til å funke på et mobility kort? Har en modder sak som jeg har brukt til og med ver. 4.9, men denne funket ikke på 4.10. ATi lager ikke drivere til Mobility kortene. Med mindre disse nyeste funker, som jeg ikke har hørt noe om. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2004 Tipper vi ser cat. 4.11 snart.. cat. 4.11 kjem nok ikkje før om ein månad, men det dukkar kanskje opp nokre beta drivarar frå ati snart. Lenke til kommentar
duc900ss Skrevet 17. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) 8.07beta driverne, som kom ut for ca 3 uker siden, er vel mer å regne som 4.11beta enn 4.10beta. Cat4.9 heter jo 8.051, og 4.10 heter 8.062, så 4.11 blir vel hetende 8.07x. Endret 17. oktober 2004 av duc900ss Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 17. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...99439&hl=sticky Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Kjører nå Omega 2.5.90 beta, og er godt fornøyd med ytelsen vs. 4.10.. Endret 17. oktober 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
klo Skrevet 17. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2004 Winampen min nekter og vise bilde på filmfilene mine etter at jeg la inn 4.10. Er dette en mongodriver eller finnes det noen som har en løsning på dette. Har aldri skjedde siden 4.2 Hadde noe problemer med videoavspilling selv etter å ha installert disse driverne - fant ut at driverne hadde satt kontrasten til 0 i kontrollpanelet... sjekk om de har gjort det hos deg og. Samme her, kontrast og saturation var begge satt til 0. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 17. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2004 ATi lager ikke drivere til Mobility kortene. Med mindre disse nyeste funker, som jeg ikke har hørt noe om. ATi lager selvfølgelig drivere til Radeon Mobility, men dem er ikke tilgjenglig på ATi.com. Notebook produsentene har sine egne modifiserte ATi drivere tilpasset deres modeller. Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 17. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2004 noen som har opplevd at systemet blir ustabilt etter å ha lagt inn 4.10 ? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 17. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2004 ATi lager selvfølgelig drivere til Radeon Mobility, men dem er ikke tilgjenglig på ATi.com. Notebook produsentene har sine egne modifiserte ATi drivere tilpasset deres modeller. Derfor jeg la til den linken som jeg kom over kort etterpå. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2004 Et lite spørsmål, noen som vet hvor lang tid det tar før Omega slippes etter at ati har sluppet sine drivere? hvor lang tid det tar før omega driverne treffer markedet? eller variere dette fra gang til gang kansje? Har altid lurt på det men har ikke tenkt på å spørre før nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2004 Tja installerte nå 4.10 likevel, fikk min første memory read error i dag da Oh Omega, where art thou! Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 19. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 Sikkert et jævli teit spørsmål men here goes: Hvor i huleste laster jeg ned omega driverne? Virker som catalyst 4.10 bare er "bøg", så jeg tenkte jeg skulle prøve ut omega på mitt x800xt Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 19. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 http://www.omegadrivers.net/ Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 19. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 noen som har opplevd at systemet blir ustabilt etter å ha lagt inn 4.10 ? ja, uatabilt i COD:UO. Faktisk fryser pcen og jeg må reboote pcen. alle i clanen min som har Ati kort og har lagt inn 4.10 . skjer det samme. Men i BF:V der øker faktisk ytelsen med 20-30 Fps på enkelte map Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 19. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 Må nesten gi litt ros til ati for at de kommer så ofte med nye drivere, 1 hver måned så og si , dette er utrolig bra . Kanskje fordi dem har så mange feil og bugs + ustabilitet ville ikke gitt ros for akkurat det men det er bra at di fikser opp feila... Lenke til kommentar
opticus Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) klarer jo for pokker ikke aktivere tv ut, jeg får opp et bilde, men bare som en extesion av desktopen, den er svart/hvit og filmer blir ikke vist der, noen tips? EDIT: klarte det etterhvert.. visst ikke det gikk å høyreklikke på tv'n inni der jeg.. hehe Endret 3. november 2004 av opticus Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Må nesten gi litt ros til ati for at de kommer så ofte med nye drivere, 1 hver måned så og si , dette er utrolig bra . Kanskje fordi dem har så mange feil og bugs + ustabilitet ville ikke gitt ros for akkurat det men det er bra at di fikser opp feila... Bedre det enn at man får drivere hver 3-4 måned sånn som nvidia. Stort sett så har ati vært veldig flink med driverene i det siste (hvis vi glemmer 4.10) og 4.11 lover bra ut i fra det jeg har hørt. I det minste med ati så kan man forvente seg 1 ny driver hver måned, med nvidia så blir det vanskelig og man må ty til spådame for å vite release dato Edit : Beklager et veldig sent svar, men nå blir det snart 4.11 Endret 2. november 2004 av Malvado Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 Jeg er tilbake på 4.9... Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 fikk meg omega jeg. mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå