slettet Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Tre dager tok det før den døde! No har eg enda ein Maxtor OneTouch 200GB FW/USB2.0 på samvittigheiten... Eg leverte inn ein tilsvarende disk for nokre veker sidan, og fekk ein ny i retur. I forrigårs kobla eg den opp, og sidan har den stått å gått. Når eg kom i dag og skulle hente ut non filer som låg på den (midlertidig backup, mens ein anna disk formaterte), fann eg ikkje stasjonen. Ops. Inn og ser i Diskbehandling, men nei. Ingen disk der. Sjekker Device Manager, og ser at det er eit lite, søtt, gult utropstegn på den. "This device cannot start. (Code 10)" Kjenner på disk. Kjenner (bokstavelig talt) dødskald ut. Restarter maskina. Nei. Disken spinner ikkje. Restarter igjen. Nei. Spinner fremdeles ikkje. *sur*
Ingebrigt Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 hmmm, har hørt en del ugh om disse diskene i det siste. Siden du har garanti har du vel ikke prøvd å ta ut disken og kjørt den rett på pc'en? Jeg lurer meg på om det er disken eller kontrolleren som ryker på disse...
slettet Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Har ikkje nappa den ut og putta den i maskina, nei. Den står tilkobla med FireWire. Skal koble den opp med USB for å teste. Men eg akter ikkje å måtte bruke USB når det er ein FW/USB-disk... :/ Aner ikkje kva som ryk, men i dette tilfellet spinner ikkje disken rundt i det heiletatt, noko den skal gjere når den får tilført spenning. Det er vel berre SCSI-disker det som ikkje begynner å spinner før dei får beskjed om det? Edit: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=263934&st=0 Endret 14. oktober 2004 av nmedaas
rscue Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Du må iallefall ikke ta ut disken uten at du absolutt må. For da ryker garantien og du får ikke byttet den.... Skyt meg hvis jeg tar feil RScue
Syar-2003 Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Kan det være feil på 220v nettet ditt som knekker ac/dc delen i den ,jordings feil etc..
slettet Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 Neppe strøm/spenningsproblemer.. Den førse disken rauk heime, den andre på jobb... Har ikkje merka noko problem på dei andre maskinene på jobb.. Straumnettet heime derimot, er eit kapittel for seg sjølv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå