Chasseur Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Etter så mange lovord måtte jeg prøve thunderbird! Men når jeg starter det, er det ørten ting jeg må fylle ut, som jeg ikke har peiling på hva jeg skall fylle inn! Jeg prøvde litt, men det gikk heller dårlig. Noen som har gjort det med gmail? Trenger litt hjelp..
baronKanon Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Bruk firefox med en gmail-extension, så sjekker den mail for deg:) Gmail støtter ikke bruk av eksterne klienter...
Chasseur Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 hvor får jeg en gmail extension? på thunderbird sine hjemmesider? eller hos gmail? begynner med thunderbird sine sider jeg..
Kultom Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Begynn med firefox sin extensions side du... http://texturizer.net/firefox/extensions/ Edit: Kanke si jeg fant den da BaronKanon... :/ Endret 13. oktober 2004 av bugbear
mbskywalker Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 er ett program som heter gPopper som er meget bra til akkuratt dette. du skriver inn adressen og koden i den, så setter du opp thunderbird mot gPopper. Funker strålende, både mota og sende. rekker ikke finne en link nå, men vis du søker på google, skal den sannsynligvis ligge på ett forum (er privatlagd program)
Chasseur Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 mbskywalker Skrevet 13/10/2004 : 15:37 er ett program som heter gPopper som er meget bra til akkuratt dette. du skriver inn adressen og koden i den, så setter du opp thunderbird mot gPopper. Funker strålende, både mota og sende. rekker ikke finne en link nå, men vis du søker på google, skal den sannsynligvis ligge på ett forum (er privatlagd program) Kode= passord? hmm, får prøve gPopper da.. *fikle med google*
mbskywalker Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 ja. passord. her er programmet: gPopper_1.1.zip
Bruun Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Det er kjipt at både gmail og google kun er nettbaserte tjenester...
pmarius Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Det er kjipt at både gmail og google kun er nettbaserte tjenester... Hva skulle de ellers vært, lokale tjenester kun på din maskin?
zyp Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Feil, google har et API slik at programmer kan bruke det. Forøvrig har jeg hørt snakk om at gmail senere vil sette opp pop3/imap for gmail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå