Luchy Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Du burde kjøpe CS: Source.. det har drit bra lyd, grafikk. alt er mye bedre fordelen til CS 1.6
Bluebeans Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Du burde kjøpe CS: Source.. det har drit bra lyd, grafikk. alt er mye bedre fordelen til CS 1.6 Ikke egentlig. Teamplay osv er jo praktisk talt helt borte spør du meg
likferd Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Vel, med tanke på at CS:source er den offisielle multiplayer-delen til HL2, er det ikke så rart at de har "forenklet" spillet litt. Hadde vært litt kjedelig for førstegangsbrukere som kjøpte HL2 om spillet var like vanskelig som CS 1.6 :!:
TDK Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Du burde kjøpe CS: Source.. det har drit bra lyd, grafikk. alt er mye bedre fordelen til CS 1.6 Ikke egentlig. Teamplay osv er jo praktisk talt helt borte spør du meg Jeg har ikke spilt CS 1.6, men jeg har spilt CS:S. Hva er det som gjør at taktisk teamplay er borte fra Source?
emacoolit Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Noe av poenget her er vel at spillerne i CS er "en hard kjerne" på 100 000 spillere (øh...), som har spilt 20 000 timer CS hver, og er like samkjørte som pirajaer. I CS:S så er det en god del ferskinger, som man ikke trenger å jakte på i flokk for å knerte. Dessuten så har "likferd" et veldig godt poeng, tror jeg. CS:S er lettere, fordi spredning av kuler er mindre realistisk, eller noe slikt.
Hr. Jenssen Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 (endret) For alle de som IKKE har prøvd cs:s enda, så har Gamespy nylig laget en video på hele 760mb! Den viser gampley fra alle de nye brettene, inkludert De_Dust2, De_Dust, De_Aztec, Cs_Italy osv Den kan lastes ned her: http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=146524 Det tar lang tid for å få hele greia nedlastet, men for de som ikke har Cs:S og venter på en overbevisning til å betale for HL2, som ikke har kommet enda...HER ER OVERBEVISNINGEN!!! EDIT: fordi spredning av kuler er mindre realistisk, eller noe slikt. Eh, eller MER realistisk? noen gang tenkt på det? Endret 16. oktober 2004 av MeTa][iC
Hr. Jenssen Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Du burde kjøpe CS: Source.. det har drit bra lyd, grafikk. alt er mye bedre fordelen til CS 1.6 Ikke egentlig. Teamplay osv er jo praktisk talt helt borte spør du meg Kommer jo an på hva mennesker legger opp til selv, det da!
Frostax Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 cs:s er mye bedre enn 1.6, men ble uansett litt skuffa siden f.eks alle våpna og banene er de samme... kunne hvertfall slengt på no nye maps...
Hamsterino Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Skulle ønske at veggene knuste og biter falt av dem når de ble skutt på eller granater sprengte ved dem... Det hadde vært kjempefestlig.. Det finnes ik no mer kos enn når splinter, steiner og sand fyker rundt deg At fliser osv hadde knust og detti ned hadde vært en fet detailj ja men at du kunne sprenge vekk veggene på spillet hadde ødelagt cs... jeg mente ik at veggene skulle sprenge helt bort, men deler av veggen skulle sprengt bort hadde vært naturlig og bra.. Også hvis granaten sprang i brennbart materiale skulle det tatt fyr og brent i flere minutter på f.eks Tredplanker, tepper osv.. Nye våpen hadde også vært veldig spennende.. Synd valve ikke tenker så langt.. Dette blir bare som en ny update av cs (med ny grafikkmotor.. ) Tror ikke en håndgranat kunne sprengt en vegg uansett. Bomben til terroristene kunne ha klart det, men hvis du står så nærme at du kan se veggen sprenge, så er du sannsynligvis dø allikevel. jeg tror nok at en håndgranat hadde sprengt vekk deler i en murvegg ja Deler ja, men jeg trodde vi snakket om en hel vegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå