Gå til innhold

Hvem er nikotin slave?

Jan

Er du nikotinslave?  

249 stemmer

1. 1. Er du nikotinslave?

• Ja jeg trenger nikotin hver dag fordi jeg er kjempestor og tøff.
      68
    • Nei, jeg avskyr alle form for rusmiddler!!"#
      131
    • Av og til...
      49

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Liker ikke eimen av øl og alkohol, håper de fjerner det fra utestedene :whistle::whistle::whistle:

Lukter øl og alkohol ? Setter den seg i halsen så du begynner å hoste og det svir i øynene ?

Skrevet
Liker ikke eimen av øl og alkohol, håper de fjerner det fra utestedene  :whistle:  :whistle:  :whistle:

Lukter øl og alkohol ? Setter den seg i halsen så du begynner å hoste og det svir i øynene ?

Å du klager over at jeg ikke skjønner ironi?

Skrevet

bryr meg ikke. røyker ikke fast men det er godt med en røyk en gang i blant. drikker litt men aldrig så mye at jeg blir helt drita, er så jævelig dagen etterpå det atte + at man ikke har peiling på hva man har gjort. hehe. råder de som røyker til å slutte. det er UTROLIG hvor mye man sparer på å slutte.

Skrevet
ser på en måte på sånn folk som "svake sjeler", hvis du skjønner. Det er ikke sånn at jeg ikke gidder å gå sammen med dem eller noe sånn.

Og du er ikke avhengi av noe som helst?

Skrevet

Har som sagt røyket veldig lite i de siste årene så det går ca 3-4røyk for dagen men nå vurederer eg seriøst å sluttet helt siden eg skal trene og altmulig for å få god helse. Blir da bare fest røyking og sånt.

Skrevet
ser på en måte på sånn folk som "svake sjeler", hvis du skjønner. Det er ikke sånn at jeg ikke gidder å gå sammen med dem eller noe sånn.

Er det et stort fenomen å ikke være avhengig av noe?

Skrevet

Nei,men noe er du avhengig av feks mat og drikke :!:

Skrevet

Røyker ca 20-30 hver dag!

Har røykt siden jeg var 13. Er snart 24 nå.

Har ingen planer om å slutte!

Skrevet

Nei,men noe er du avhengig av feks mat og drikke :!:

Joa, hvis du ser sånn på det :p

Tenkte mer på noe kroppen ikke trenger men som du selv har utviklet et behov for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...