Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En fornærmelse  :p

ok..haha.. men ikke fornerm packard bell.. :nei: har packard bell selv og den er pissbra.. :thumbup:

men den ligna i formen på en packard bell..:p

Da har du lite peil på data/hw må jeg si.

Tja vet nå ikke det,ta en titt her du :whistle:

http://www.packardbell.no/products/node160...mber=PB34202216

Fy faen, å ikke kunne se forskjell på LianLi og Packard Bell er som å ikke se forskjell på en bæsj og en fin dessert med krem og gullstøv på toppen.

Skrevet

Skjerpings ÜberNabben!

Tenk litt over at det ganske sikkert er massevis av ting også du kan ha problemer med å se forskjell på.

Banning bør man også unngå i trådene. Det vitner om et dårlig ordforråd, og enkelte er ikke særlig begeistret over slikt. :mad:

Skrevet

Her er mitt herlig rot.

Mittkabinett.jpg

Utrolig irriterende at S-ATA kablene må være så stive og flate, det er nesten umulig å få lagt dem ordentlig.

Det blir sikkert artig å få satt inn ett vannkjølings sett der. Det eneste stedet som pumpen kan stå er mellom skjermkortet og harddiskene.

Skrevet

Der var det jo "ryddig".. :p

Strekk ut kablene så mye som mulig, gjem til-overs-ledninger inni ved hdd og sånt, bak hk etc..

Da blir det nok endel ryddigere ;)

Skrevet

Og da har vi vært tre moderatorer om og rydde her, så vi skal nok klare og holde løftet til Skrue om stenging av tråd om Off Topic snakk fortsetter.

Har fjernet noen av de siste Off Topic innleggene

Skrevet
Utrolig irriterende at S-ATA kablene må være så stive og flate, det er nesten umulig å få lagt dem ordentlig.

Tja.. stive er de. Men det er ikke noe problem å legge dem litt pent.

Legger ved et bilde av hvordan jeg har lagt kablene.

PS: Gammelt bilde

stacker.JPG

Skrevet

Bildet er tatt fra Apple, der står maskinen uten skjermkort og minne, det er vel ikke noen kabler i den, nei. Jeg er i Bergen nå, PowerMacen står i Tønsberg, jeg kan sikkert ta noen bilder neste gang jeg er hjemme eller så er det nok rimelig greit å finne noen bilder online. Selve kabinettet er også usannsynlig stilig, jeg kjøpte nettopp ny x86-PC, hadde egentlig mest lyst til å finne noen som ville selge meg kabinettet fra en PowerMac, for så å sette en vanlig PC inn i dette.

Skrevet

Tja, det er vel en smakssak, i forhold til PCer uten noen enhetlig design er det ikke mye tvil om hva jeg foretrekker, og jeg synes vel ikke det bildet der var fantastisk bra akkurat, for å si det pent.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...