Gå til innhold

Er AWM og Skjold feigt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et av argumentene som CS-spillere ofte bruker for å sette CS i et bra lys er at det er så realistisk. I virkeligheten brukes jo skjold og snikskytter-rifler av politiet, og det er jo bare tull å tro at de ville springt helt ubeskyttet ut i skuddlinjen. De har jo balansert skjoldet bra med at en bare kan ha pistol samtidig, og det er bra. Én spiller som bruker skjoldet selvstendig er jo ikke så veldig stor trussel; det er i samarbeid med andre medspillere det kan brukes bra.

AWM koster jo som trådstarter sier mye, og en trenger litt ferdigheter for å bruke den bra.

 

Til konklusjon: Nei, de er ikke feige.

Lenke til kommentar

Det å spille med en som er knall god med awp og kun bruker det våpne kan virke veldig feigt å kjedelig.. Det er det som ødelegger spillet litt egentlig.. Snakker i public seff.. PCW og pro matcher så er du som regel spesialist med et våpen og har det derfor så og si hele tiden så lenge du har penger til det..

Lenke til kommentar

Er en grunn til at AWP er lov i CPL, mens skjold er forbudt.

 

Skjold er for ubalansert til bruk i pcw'er, i tillegg blir spillet rett og slett kjedeligere når noen kjøper skjold og gjemmer seg.

 

Klart det er kjipt å bli tatt med AWP, men det finnes mange måter å unngå det på...f.eks smoke grenade...

Lenke til kommentar

AWM er ikke feigt, det kreves skill for å bruke den og er nesten umulig å skyte med den fra hofta, så, nei, AWM er ikke feigt.

 

Skjold derimot er feigt. Selv om det koster en del penger. Om du har AK47 og møter en med skjold, er du nesten døds dømt. Alt skjold duden trenger å gjøre er å vente til du må ladde om, ta en titt frem fra skjolde og skyte. Dør du ikke venter han bare til neste gang du må ladde. Tar du frem kniven for å ta han den veien, titter han frem fra skjoldet og skyter deg.

 

Konklusjon, AWM er greit, skjold er feigt ;)

Lenke til kommentar

AWP er jo sin del av spillet, og etterhvert lærer man å takle den...Men skjold er bare lame...Svakt mot granater forresten! Men en ting jeg alltid jeg har lurt på på Magnum Rifla. Hvis man er righthand så er jo ladearma på venstre side! I virkligheten er det jo slik at hvis man er høyrehendt lader man med høyre...Er Magnumes slik eller er det en feil?

Lenke til kommentar
Et av argumentene som CS-spillere ofte bruker for å sette CS i et bra lys er at det er så realistisk.

Dette var et argument man ikke hører ofte ;) og det er det en grunn til og.

 

 

I virkligheten er det jo slik at hvis man er høyrehendt lader man med høyre...Er Magnumes slik eller er det en feil?

Det har jo med at modellene er den samme på begge hendene, bare speilvendt. Det hadde komplisert ting hvis det ikke hadde vært det. Også er det nok pga av at de ikke bryr seg om slike detaljer. Hverken de som lager det eller CS-spillerne.

Lenke til kommentar
Kommer det en skjold-fyr mot deg så skyter du han bare gjennom vinduet i skjoldet ;)

Går ikke ant å treffe fyren med skjoldet gjennom vinduet.

Plent umulig! Jeg og en kompis har prøvd å skyte gjennom vinduet med AWM,

tok ingen skade av det :thumbdown:

 

Du kan også sikte helt ned til bakken med skjoldet, og folk som skyter på deg treffer ikke deg. Da mener jeg rett foran der hvor du ser ned.

Det samme kan du gjøre med å sikte helt opp :thumbdown:

Lenke til kommentar
Kommer det en skjold-fyr mot deg så skyter du han bare gjennom vinduet i skjoldet  ;)

Går ikke ant å treffe fyren med skjoldet gjennom vinduet.

Plent umulig! Jeg og en kompis har prøvd å skyte gjennom vinduet med AWM,

tok ingen skade av det :thumbdown:

 

Du kan også sikte helt ned til bakken med skjoldet, og folk som skyter på deg treffer ikke deg. Da mener jeg rett foran der hvor du ser ned.

Det samme kan du gjøre med å sikte helt opp :thumbdown:

Jo, det funker for meg. kanskje du ikke sikter godt nok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...