Gå til innhold

Er AWM og Skjold feigt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det er ikke awp-en sin skyld, er jo selve spillerne som er "dritfeige" og camper med awp. Våpnet i seg selv er fint det, så lenge spillerne ikke ødelegger moroa.

 

Angående skjoldet, er en del av spillet det også. Min metode er i så fall og sikte jevnt mens jeg går mot fienden (som holder skjoldet), og prøve og gå "rundt" han, mens jeg kniver. De får av og til litt problemer med å holde følge, og dermed vinner kniveren over "skjolderen".

 

Ædda bædda :tease:

Lenke til kommentar

awm = feigt, Og hvem som helst kan bli god med dette våpnet på et par timers spilling. AWM skulle vært nerfet for lenge siden sånn at man kun døde av skudd direkte mot hode/torso

 

Skjold = endrer litt på gameplay/teamplay noe jeg syns bare øker levetiden til CS. Selv om det er veldig feigt tar man dem lett ut med flash og HE.

Lenke til kommentar
awm = feigt, Og hvem som helst kan bli god med dette våpnet på et par timers spilling. AWM skulle vært nerfet for lenge siden sånn at man kun døde av skudd direkte mot hode/torso

Og hvorfor blir ikke jeg bedre da?

du må jo selvfølgelig være født feig camper for at dette våpnet skal være noe tess...

Lenke til kommentar
awm = feigt, Og hvem som helst kan bli god med dette våpnet på et par timers spilling. AWM skulle vært nerfet for lenge siden sånn at man kun døde av skudd direkte mot hode/torso

Og hvorfor blir ikke jeg bedre da?

du må jo selvfølgelig være født feig camper for at dette våpnet skal være noe tess...

Idiotisk argument (hvis det var ment seriøst) :roll:

Lenke til kommentar
awm = feigt, Og hvem som helst kan bli god med dette våpnet på et par timers spilling. AWM skulle vært nerfet for lenge siden sånn at man kun døde av skudd direkte mot hode/torso

Og hvorfor blir ikke jeg bedre da?

du må jo selvfølgelig være født feig camper for at dette våpnet skal være noe tess...

Idiotisk argument (hvis det var ment seriøst) :roll:

ikke seriøst... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...