Gå til innhold

Er AWM og Skjold feigt?


Anbefalte innlegg

Ontopic:

Jeg synes skjold er feigt, fordi du kan gjemme deg bak det og sånt. Hadde det vært gjennomtrengelig hadde det vært grei, men når alle n00ber går rundt å gjemmer seg bak skjold, blir jeg sur.

 

AWM er bare et våpen. Kraftig ja, men du må stå stille får å treffe. Hvis en har AWM og en har Five-Seven og de er på normalt hold, kan han med Five-Seven cirkle-strafe rundt fienden, han med AWM får da problemer. Han kan jo dra fram en USP, men da har han ikke AWM, og da er det jo greit. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AWP er ikke genialt, det er dritfeigt. Se på alle spawncampere, hva bruker de? AWP.

Sånne uttalelser kan du spare oss for, trådstarter spurte om AWP og skjold er feigt ikke om hvilket våpen spawncamperne brukte.

 

Våpen er ikke feigt på et skytespill, men spillerne kan spille feigt ;) .

 

PS: Denne tråden kunne egentlig skifta navn til "AWM og Skjold whinetråden" nå ;).

Endret av AmmO
Lenke til kommentar

Vel, en bruker av skjold kan jo kun holde pistoler, ikke rifler og sånt. Vil derfor trekke litt tilbake uttalelsen min tidligere om skjold.

Når han som bruker skjold skal reloade, er han vel dessuten ikke beskyttet av skjold heller.

 

Ser forresten ikke poenget å skyte på en med skjold, det er akkurat det han vil en skal gjøre, slik at han kan ta fienden mens han reloader. Man skal heller bare holde et lite øye med han mens man også ser etter andre fiender.

Men kan naturligvis oppstå problemer dersom en 4 stykker kommer med skjold og sitter og venter... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...