Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Satt i bilen til søskenbarnet mitt, og hørte en sang, med mye bass, og i refrenget var det en mann(som jeg ikke hadde hørt før, altså ikke eminem, the game, 50 cent, eller snoop) som sang "Cause I love you" mens bassen hjallet.

Fikk ikke med meg sang-tittelen, så jeg lurte på om noen vet hvilken sang jeg snakker om

 

Har søkt rundt på "Cause I Love You" og Because I love You", fant ikke noe.

Si ifra hvis dere vet noe.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Satt i bilen til søskenbarnet mitt, og hørte en sang, med mye bass, og i refrenget var det en mann(som  jeg ikke hadde hørt før, altså ikke eminem, the game, 50 cent, eller snoop) som sang "Cause I love you" mens bassen hjallet.

Fikk ikke med meg sang-tittelen, så jeg lurte på om noen vet hvilken sang jeg snakker om

 

Har søkt rundt på "Cause I Love You" og Because I love You", fant ikke noe.

Si ifra hvis dere vet noe.

8335435[/snapback]

Kan du forklare stemmen hans?

 

Rappa han fort?

Rappa han sakte med flyt?

Off-beat?

 

Har du høyrd songen før? At det derav er ein kjent song?

Høyrde du den på radio? Om det var på CD eller noko slikt kan du vel berre spørre søskenbarnet ditt?

Lenke til kommentar
Fiddy og buck semi-beefer for tiden. Buck ville squashe beefen med game, noe 50 ikke likte noe særlig. En kort stund senere dissa game g-unit igjen.. Skjer ting i den gjengen der^^

8339051[/snapback]

 

 

Ah, tror ikke det er så Seriøst som noe media vil ha det til. Fifty bare understreker "I told you so".

Lenke til kommentar
Fiddy og buck semi-beefer for tiden. Buck ville squashe beefen med game, noe 50 ikke likte noe særlig. En kort stund senere dissa game g-unit igjen.. Skjer ting i den gjengen der^^

8339051[/snapback]

 

 

Ah, tror ikke det er så Seriøst som noe media vil ha det til. Fifty bare understreker "I told you so".

8340229[/snapback]

 

Jeg leste ikke om det, jeg hørte 50 snakke om det, og han var forbanna. Men det er ikke noe ordentlig beef mellom de ennå.

Lenke til kommentar
Satt i bilen til søskenbarnet mitt, og hørte en sang, med mye bass, og i refrenget var det en mann(som  jeg ikke hadde hørt før, altså ikke eminem, the game, 50 cent, eller snoop) som sang "Cause I love you" mens bassen hjallet.

Fikk ikke med meg sang-tittelen, så jeg lurte på om noen vet hvilken sang jeg snakker om

 

Har søkt rundt på "Cause I Love You" og Because I love You", fant ikke noe.

Si ifra hvis dere vet noe.

8335435[/snapback]

 

Første tanken som slo meg var John Legend med I used to love youVideo link

 

Se om det er den ;) en god god låt uansett om det ikke er den.

Lenke til kommentar

Noen som har noen Reain aka Wha`shisface sanger og dele? Blitt små hekta etter at Spin the Mic 06 dukket opp fra postkassa :!:

 

Dagens sanger for meg i hvertfall:

Bruza -Doin me (remix)

Lowkey feat Yungun - politics /remix)

Fumin - Wooop Woooop

The Rovers - Ferien min

Team Facelift - Sexual Perversions(anbefaler å sjekke ut videoen på det sterkeste)

 

Flere tips ala Pete Philly & Perquisite Thendrup?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...