Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
RAGE - Human Metal :w00t: 

 

Made of blood and steel

A machine but I can feel

Activated by the sound

Of the music that's around

A raging metal pound

 

I'm human metal, yes, I am real, I'm human metal

I'm human metal and I am made to give you back what you have lost

I'm human metal, yes, I am real, I'm human metal

I'm human metal

 

 

den er så pen :cry:

 

EDIT: www.rage-on.de

Det er det jeg mener, sånne lignende sanger har så useriøse tekster!

mens hip-hop-låter er smekkfulle av bra budskap?

 

Har ikke lest mer enn første sida, bare følte for å svare på akkurat det..

Lenke til kommentar
RAGE - Human Metal :w00t:  

 

Made of blood and steel

A machine but I can feel

Activated by the sound

Of the music that's around

A raging metal pound

 

I'm human metal, yes, I am real, I'm human metal

I'm human metal and I am made to give you back what you have lost

I'm human metal, yes, I am real, I'm human metal

I'm human metal

 

 

den er så pen :cry:

 

EDIT: www.rage-on.de

Det er det jeg mener, sånne lignende sanger har så useriøse tekster!

mens hip-hop-låter er smekkfulle av bra budskap?

 

Har ikke lest mer enn første sida, bare følte for å svare på akkurat det..

Når ble Chingy, Snoop og Ludacris representanter for gode rap-tekster?

Kommersielle rappere som bare rapper om "jeg er bedre enn deg, jeg har mer penger enn deg, jeg har mer bling enn deg, jeg har fetere bil enn deg, jeg har flere og finere damer enn deg, damer er bare til for å pules".

Det er faktisk ikke uten grunn at mange mener folk ikke liker rap pga de kommersielle og populære "rapperne"!

Lenke til kommentar
jeg forbinder metall med slipknot og children of bodom og lignende

slipknot og children of bodom er ganske "bråkete" metal...

Mange mange mange metal band som ikke skriker..

Er faktisk noe metal band som rapper, nå diskuteres de flittig om de virkelig er "ekte metal"...

 

B|Real: Greit, point taken...

 

 

Noen som har hørt noe mer om solo albumet til Zack de la Rocha? :)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Haha er så morsomt å lese det disse idiotene skriver. Jaja eg gidder ikke å bry meg ka fok måtte mene bare de holder det for seg selv og ikke nevner lignende i RL for da kan det bli stygt. :S

 

Psycho realm er vel ikke B-real's solo prosjekt siden de faktisk er en gruppe der b-real rapper med i noen sanger. Heftig er de! Digger den tunge og dystre stemningen som ligner noe av de Cypress Hill hadde i begynnelsen før de ble dårlig når de begynte å blande med rock og drit. Får frysninger når eg hører psycho realm.

 

Ikke all pop hiphop'n er dårlig. Mye av det som er typisk bling og ohh så tøff eg er er kult og. Hører på mye rart når det gjelder musik sjangeren.

Lenke til kommentar

2pac, det var rap det. De fleste dømmer rappen etter å hørt dagens dårlige kommersrap. Rappen var noe som var kontroversielt, samfunnskritisk og refsende. Nå er tekstene, som den artikkelen sier, bestående kun av drugs, sex'n alcohole. Jeg håper at vi snart får tilbake samfunnskritikken. Gammel Rap bestod også av mye partymusikk, men nå har dette tatt overhånd. Vil du høre skikkelig ra, få tak i 2pac, all eyez on me. det er rap

 

Dr.Dre er også en legende for rappen. Hans tekster, hans evne til å produsere og ikke minst evnen til å oppdage nye talenter er noe uten sidestykke. Han sammen med snoop dogg la grunnlaget for G-Funken og Gangsta rappen for alltid. Jeg vil påstå at The Chronic er et av de beste albumene i kategorien rap. Chronic er et mesterverk fordi det er fødselen for alt som heter gangstarapp. Hans inspirasjon kommer fra en ganske ukjent rapper med navn George Clinton.'

 

NWA er også uheldigvis et ganske glemt kapitel i rappen. Straight outta compton er også et av de beste rap-albumene. Dr Dre har den evnen til å kombinere flere beats i en sang slik at det høres bra ut.

 

Jeg forstår ikke hvorfor man kan dømme rap på grunnlag av å ha hørt en Shake that ass sang-

Endret av Tready
Lenke til kommentar
2pac, det var rap det. De fleste dømmer rappen etter å hørt dagens dårlige kommersrap. Rappen var noe som var kontroversielt, samfunnskritisk og refsende. Nå er tekstene, som den artikkelen sier, bestående kun av drugs, sex'n alcohole. Jeg håper at vi snart får tilbake samfunnskritikken. Gammel Rap bestod også av mye partymusikk, men nå har dette tatt overhånd. Vil du høre skikkelig ra, få tak i 2pac, all eyez on me. det er rap

 

Dr.Dre er også en legende for rappen. Hans tekster, hans evne til å produsere og ikke minst evnen til å oppdage nye talenter er noe uten sidestykke. Han sammen med snoop dogg la grunnlaget for G-Funken og Gangsta rappen for alltid. Jeg vil påstå at The Chronic er et av de beste albumene i kategorien rap. Chronic er et mesterverk fordi det er fødselen for alt som heter gangstarapp. Hans inspirasjon kommer fra en ganske ukjent rapper med navn George Clinton.'

 

NWA er også uheldigvis et ganske glemt kapitel i rappen. Straight outta compton er også et av de beste rap-albumene. Dr Dre har den evnen til å kombinere flere beats i en sang slik at det høres bra ut.

 

Jeg forstår ikke hvorfor man kan dømme rap på grunnlag av å ha hørt en Shake that ass sang-

Flott innlegg. Akkuratt som jeg skulle sagt det selv. Se på den gamle rappen.. den minner meget om punk i stil faktisk når du hører de sammfunskritiske tekstene.

 

NWA er verdens beste rapgruppe

Lenke til kommentar

NWA er også uheldigvis et ganske glemt kapitel i rappen. Straight outta compton er også et av de beste rap-albumene. Dr Dre har den evnen til å kombinere flere beats i en sang slik at det høres bra ut.

 

NWA er vel ikke glemt på noen måte?? og det var vel de som lagde den første gangster rappen...altså NWA som gruppe,og ikke Dr.Dre ''alene''

Lenke til kommentar

Jeg er glad i rap ja! :D

 

Artister, grupper, som: Dilated Peoples, Snoop Dogg, Nate Dogg, Warren G, Dr. Dre, Tupac, Notorious B.I.G, KRS-one, Moob Deep, M.O.P, Tommy Tee, 50 Cent og G-Unit, Beastie Boys, Dmx, Ludacris, Lil Jon, Lil FLip, Petter, Fjarde Varlden, Fattaru, NAS, JAY-Z, KAYNE WEST, Twista, BUSTA RHYMES, David Banner, T.I, De La Soul, Hele Wu-Tang clan, Ice Cube, LL Cool J, Nappy Roots, Outkast, Run Dmc, Spice 1, Talib Kweli, Mos Def, Xzibit osv er det det som oftest går i.. :D

 

Er litt sånn små lei metall folk som alltid skal fortelle oss om hvor ræva rap er osv... Om at alle låtene vi har er covra osv..

Har de ikkenoe annet å gjøre?

 

Dessuten virker det som det har vært mange rockere inne på denna rap topicen ja.. :p

 

Kunne godt ha gått i metalltopicen å sagt akkurat hva jeg syns om metall og folka som hører på det.. Men jeg holder meg for god for det.. :innocent:

 

Ohh.. Glemte nesten...

Peace..;)

Endret av Rs125
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...