Gå til innhold

Hva syns du om Counter Strike Source?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Spilte litt alene.. Venter på dedicated servere..

Maps virket ok, kule nok. Var fortsatt bare en player modell for hvert team da :/

Like greitt for min del, ellers skyter jeg bare lagkameratene mine :p

Har lagt ut en liten video snutt fra CSS her

Litt dårlig kvalitet, men dere ser jo hva det dreier seg om!

Filmen er i overkant av 3mb! :D

ENJOY :yes:

Endret av Gullegutt
Skrevet (endret)

Har nå lastet ned CS:S, men har et problem når jeg starter opp spillet og musa og sånt begynner å "lagge" i menyen osv. og bruker nesten 90% av prossesoren altså hl2.exe som bruker all maskin kraft.. noen som vet hva jeg kan gjøre for å få fixa det?

Endret av _Finch_
Skrevet
Takker Gullegutt for fet film! Få se om du klarer å filme en HS da? ;)

Det klarer jeg nok ikke;) Hehe.. har aldri spilt CS før CSS... men kanskje når jeg har fått øvd meg litt :p

Skrevet

Hehe helt i orden. Jeg utlyser nok en konkurranse, første som tar en HS of fanger det på film eller screenshot vinner nok en "imaginary" øl!

Løp og kjøp... eller skyt...

Skrevet

Gidder ikke å lese igjennom alle innleggene, så jeg spør:

Hvordan funker det etter man har bestillt? Må man laste ned spillet via steam? får man cd-key med en gang? osv...

Skrevet

Hvordan funker det etter man har bestillt? Må man laste ned spillet via steam? får man cd-key med en gang? osv...

Du aktiverer spillet, noe som tar ca. 2-5 min.

Skrevet

Du aktiverer spillet, noe som tar ca. 2-5 min.

Så man får ikke noe cd-key til verken HL2 eller Source? Det er bare knyttet til steam kontoen din?

Skrevet

Har ikke noe lyst på HL2, kommer bare til å sitte og hoppe i stolen hver gang jeg ser en fiende, men jeg har noe så inni gomperæva lyst på CS: Source! :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Skrevet (endret)

Var jo nice med nye brett. :D Ble litt lei av å spille kunn dust! :roll:

Men tror jeg kjøper spillet når HL-2 kommer ut i butikkene jeg. Fint å ha CD-cover! :cool:

Endret av Wooho
Skrevet

Går det ann å få tak i Source på en annen måte enn å kjøpe HL2? Betaler gjerne for det, så lenge det er billigere enn å kjøpe det sammen med HL2 da... Hjelp meg litt a! ;) Cs source så digg ut med en av videoene en hadde lagt ut her, thx for viedoer! Da vet jeg hva jeg går glipp av nå, :( og hva jeg gleder meg til å få tak i :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...