Gå til innhold

Hva syns du om Counter Strike Source?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det nye bevegelige objekter som kasser, tønner osv i CS:S?

På samme måte som det kommer i HL2.

Klabert.. og skap og kommoder kan dyttes rundt, pcskjermer og kabinetter kan veltes, og skytes i filler.

 

Noen forslag til interessante screenshots?

 

Mvh

Kjetil

:dribble:

 

Håper da også at det er mulig å lage en liten dekning av et bord f.eks. Eller blokkere en ingang slik at det blir vanskeligere å komme inn.

 

Jeg vil se bilder av den "nye" Colten. Kanskje også hvordan spreninger ser ut når du kaster granat.

Lenke til kommentar

Off topic: Eg hakke brydd meg med å pre loade HL2 noe ærlig grunnet at eg en gang sa at eg ikkje kom til å kjøpe HL2 over Steam :tease: .Men eg satte på preloadinga i dag tdlig , da eg bestemte meg for å kjøpe det over steam i tillegg til at eg får det i posten :yes: .Men eg komme ikkje hjem før i morra utpå dagen, så eg lurer på om pre loadinga går automatisk hele veien, eller må eg godta manuelt etter hver sånn pre loading "del" ?? i såfal har ikkje eg muligheten til dette i natt :thumbdown: Har satt på sånn at spillet vil opdateres automatisk da.. Og forresten kor stor er HELE preloadxibga i alt?? 4-5 gb elle no sånn?? takker for svar :thumbup::yes:

 

Takker for svar!!

Lenke til kommentar

En ting jeg la merke til etter en stund er at glassruter knuses litt etter litt..

Virker som om de blir helt sprøe (laminert glass?) av det første skuddet (pluss et kulehull), deretter kan en skyte bort bit for bit..

 

Mvh

Kjetil

 

Edit: Det øverste bildet viser en merkelig form for artifact jeg får på alle cubemaps fra tid til annen. 2xAlt-Tab synes å ha fikset det til bilde to. 9800Pro Cat 4.8.

Endret av rotekaizer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...