Gå til innhold

Hva syns du om Counter Strike Source?


Anbefalte innlegg

Huff ass. Får en veldige sprakelyd på høytalerene når jeg står bestemte steder på de_aztec. Og det er alltid på grønne flekker av gress og som regel bare når jeg ser en vei. Men det er jo en del grønt gress så det blir fort plagsomt. Hørt at det å stille på PCI latency skal hjelpe. Har satt det ned til 128 i ATItool med det hjalp ikke :/

 

En annen ting er at skyggen på fruktene på italy går igjennom bordet og ned på bakken under ^^

 

 

Foresten så bør ingen trykke på F10 mens de spiller. Det er den nye GG money.

F10 er bundet til quit i configen.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig syntes jeg ikke grafikken i CS:Source var noe særlig imponerende, alt som er gjort er å legge på reflekterende overflater, litt røyk og blur effekter, og vips, så har vi CS:S , uten og glemme fysikken og modeller, men det er ikke nok til å imponere meg..

 

Hadde de fått til noe mer geomentri i brettene, at flere objekter var ødleggbare etc, kunne det vært spennende, men for all del, CS:S var beta for under 24timer siden:)

Lenke til kommentar

Angående console...... Jeg har skrevet "-console" helt i slutten av "mål", når man går velger engeskaper på snareveien. Det som skjer er at consolen dukker opp når jeg starter spillet. Vist jeg lukker den får jeg den ikke opp igjen med "|" knappen. Er det noen annen knapp jeg må bruke?

Lenke til kommentar
Men folkens- når HL2 kommer i butikken om et par hundre år, hva vil jeg da kunne spille med den cd-key'en? Altså: Får jeg da med Dod:Source, HL1:Source og sånt? Skikkelig trasig hvis man må kjøpe de to ekstra eller noe sånt :no:

Ingen DoD: Source :(

 

Det suger, + ingen Valve backward catalog

Lenke til kommentar
Personlig syntes jeg ikke grafikken i CS:Source var noe særlig imponerende, alt som er gjort er å legge på reflekterende overflater, litt røyk og blur effekter, og vips, så har vi CS:S , uten og glemme fysikken og modeller, men det er ikke nok til å imponere meg..

 

Hadde de fått til noe mer geomentri i brettene, at flere objekter var ødleggbare etc, kunne det vært spennende, men for all del, CS:S var beta for under 24timer siden:)

 

Fatter ikke hvorfor du sutrer her. De fleste her på forumet inkludert meg er meget positive til CS-Sorce! :D

 

Enig med deg et det ikke er noe revolusjonerende med CS-Sorce men prøv å spille CS-Sorce i en uke så gå tilbak etil CS 1.6 så vil du med engang slette

CS 1.6 og gleme det for alltid. :thumbup:

 

Til dere som lurer på om man kan spille CS-Sorce med 9600XT, 9800Pro/XT ja det flyter god men, et X800Pro/XT vil ihvertfall få sakene i gang! :whistle:

Lenke til kommentar
Personlig syntes jeg ikke grafikken i CS:Source var noe særlig imponerende, alt som er gjort er å legge på reflekterende overflater, litt røyk og blur effekter, og vips, så har vi CS:S , uten og glemme fysikken og modeller, men det er ikke nok til å imponere meg..

 

Hadde de fått til noe mer geomentri i brettene, at flere objekter var ødleggbare etc, kunne det vært spennende, men for all del, CS:S var beta for under 24timer siden:)

Kan jo ikke gjøre det så mye bedre grafisk da.. da er det mange som får problemer med å få høy fps! I sånne spill er det et must å ha høy fps sant..! :yes:

Lenke til kommentar
Men folkens- når HL2 kommer i butikken om et par hundre år, hva vil jeg da kunne spille med den cd-key'en? Altså: Får jeg da med Dod:Source, HL1:Source og sånt? Skikkelig trasig hvis man må kjøpe de to ekstra eller noe sånt  :no:

Ingen DoD: Source :(

 

Det suger, + ingen Valve backward catalog

Åååååh, de jævla peisenissene tenker sikkert: "Whahaha, nå skal vi utnytte alle verdens gamere, og tyne hver eneste krone/dollar/pund utav dem fordi alle har masse forventninger (som sikkert blir knust)!".... Åh, jeg blir sur av å tenke på det!!! :mad:

Lenke til kommentar
Men folkens- når HL2 kommer i butikken om et par hundre år, hva vil jeg da kunne spille med den cd-key'en? Altså: Får jeg da med Dod:Source, HL1:Source og sånt? Skikkelig trasig hvis man må kjøpe de to ekstra eller noe sånt  :no:

Ingen DoD: Source :(

 

Det suger, + ingen Valve backward catalog

Åååååh, de jævla peisenissene tenker sikkert: "Whahaha, nå skal vi utnytte alle verdens gamere, og tyne hver eneste krone/dollar/pund utav dem fordi alle har masse forventninger (som sikkert blir knust)!".... Åh, jeg blir sur av å tenke på det!!! :mad:

Peisenisser?!! Fantastisk ord!! :thumbup:

 

Men ja det er helt (som vi sier i stavanger) ånnas!

 

Steam silver er the way to go 404.- for mye digg

 

Synd jeg allerede har vunnet det.. :hrm: trenger liksom ikke 2...

 

What to do what to do... :hmm:

 

EDIT: Sånn på tampen vil mitt klokka 9600 Pro takle spillet, takler Doom3 på medium 1024/712 med special effects på fullt...

Endret av Odland81
Lenke til kommentar

Hvorfor lagger det på alle servere jeg er på. :no: Får en ping på mellom 120-150! Dette skal jo ikke skje da.

 

Når jeg spilte CS-Sorce BETA for litt siden så fikk jeg konstant 40-80 i ping! :)

 

Er den noe med linja mi (har telenor sin minste pakke med 700 kp inn eller no)! ;)

 

Ellers er det ingenting å klage på maskinen og ihvertfall ikke når jeg får mitt Asus X800XT! :dribble:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Jeg gi deg iskald halvliter med valgfritt øl, du gi meg kongegrafikkort til min pc?

Fin deal?

 

Greie deal det men har mer enn nok av det du lilbyr meg derverre! :yes:

 

Men er det ingen som vet hvorfor de fleset servere lagger? :dontgetit: (har kun spilte Italy og Azteck)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Hvorfor lagger det på alle servere jeg er på. :no: Får en ping på mellom 120-150! Dette skal jo ikke skje da.

 

Når jeg spilte CS-Sorce BETA for litt siden så fikk jeg konstant 40-80 i ping! :)

 

Er den noe med linja mi (har telenor sin minste pakke med 700 kp inn eller no)! ;)

 

Ellers er det ingenting å klage på maskinen og ihvertfall ikke når jeg får mitt Asus X800XT! :dribble:

Kommer vel an på serveren du spiller på.... Spill på Catchgamer serverene. Der får jeg lav ping i forhold til de andre utenladske jeg prøvde i starten.

 

193.71.196.44:27016

193.71.196.45:27015

193.71.196.45:27016

193.71.196.45:27017

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...